با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در برنامه تلویزیونی "واما امشب" صورت گرفت‌‌؛

تشریح رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت(حسنه ماندگار) در استان یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در برنامه تلویزیونی "واما امشب" شبکه یزد حضور یافت و به تشریح رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت(حسنه ماندگار) در استان پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی "واما امشب" شبکه یزد با بیان اینکه همه کشورها برای رسیدن به اهداف و ارمان های خود نیاز به جمعیت فعال، مولد و با انگیزه در همه حوزه ها دارند گفت: امام راحل انقلاب را با حمایت مردم به ویژه نسل جوان به پیروزی رساند و سپس در دوران دفاع مقدس این جوانان بودند که جانانه در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و فرماندهان رشیدی نظیر شهید خرازی و زین الدین در اوج جوانی جنگ را مدیریت نمودند.

وی ادامه داد: البته پس از جنگ نیز در ادوار مختلف حضور جوانان در عرصه های گوناگون اعم از علمی، هسته ای و... موجب پیشبرد اهداف نظام بوده است.

معاون استاندار یزد در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جوانی جمعبت و فرزند آوری اظهار داشت: متاسفانه با تدابیری که در دهه های گذشته اندیشیده شده امروز کشور با خطر پیری جمعیت روبرو شده و میزان موالید کاهش یافته که این موضوع یک تهدید جدی برای کشور محسوب می شود.

مهندس عزیزی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در زمینه  فرزند آوری به فریضه و حسنه ماندگار ابراز داشت: اگر امروز به این موضوع مهم توجه نشود در آینده کشور با چالش جدی روبرو خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصویب و ابلاغ قانون جوانی جمعیت ابراز داشت: این قانون داراي  73 ماده و 82 تبصره بوده که در ماده 19 آن به بحث جایزه ملی جوانی جمعیت اشاره کرده که قرار است 30 اردیبهشت ماه همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز ملی جمعیت با حضور آیت الله دکتر رئیسی در تهران به نفرات برتر کشوری اعطا گردد.
معاون استاندار یزد در تشریح این رویداد بیان داشت: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در 7 بخش خانواده(خانواده های پرجمعیت و مادران موفق)، رسانه ( رسانه های مکتوب، برخط و انلاین)، نخبگان(نوبسندگان، شعرا، هنرمندان و..)، سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه خانواده و جمعیت، بخش خصوصی و شرکت ها که در زمینه ازدواج، جمعیت و پشتیبانی این حوزه (ساخت مسکن زوجین جوان، جهیزیه و..)، دستگاه های اجرایی (دولتی، نهادها و..) و مدیران( مدیرانی که خود از خانواده های پرجمعیت بوده و یا اقداماتی برای کارکنان خود در این زمینه داشتند) برگزار می گردد.
مهندس عزیزی تصریح کرد: عزیزانی که تمایل به شرکت در این رویداد را دارند ابتدا باید فرم مربوط به بخش فعالیت خود را از دو روش پورتال دفتر امور زنان و خانواده به آدرس  Banovan.ostanyazd.ir و یا کانال رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت (حسنه ماندگار) در پیام‌رسان ایتا به نشانی@hasaneh_mandegar
دریافت و پس از تکمیل، در قسمت «پیوست» در پورتال دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد بارگذاری نمائید.

وی اضافه کرد: البته عزبزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره : ۳۱۱۱۲۶۳۱_۰۳۵ تماس حاصل کرده و یا به آدرس دبیرخانه رویداد به نشانی میدان امام حسین(ع) – استانداری یزد- دفتر امور زنان و خانواده مراجعه نمایند.
مهندس عزیزی آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در این رویداد را ۱۰ اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری رویداد استانی نیمه دوم اردیبشهت و همانگونه که عرض شد زمان برگزاری رویداد ملی ۳۰ اردیبهشت‌ ماه خواهد بود.
معاون استاندار یزد در خصوص جوایز این رویداد هم اظهار داشت: به نفرات برتر هر بخش یک قطعه سکه بهار آزادی به علاوه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال وام 2 درصد، نفرات دوم یک قطعه نیم سکه بهارآزادی به علاوه یک میلیارد ریال وام 2 درصد و نفرات سوم یک قطعه ربع سکه به علاوه پانصد میلیون ریال وام 2 درصد تعلق خواهد گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات