مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد:

تشكل هاي اجتماعي براي توان افزايي خانواده تلاش كنند

مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري در نشست هم انديشي تشكل هاي اجتماعي استان بر فرهنگسازي توان افزایی و تاب آوری خانواده از طريق آموزش تأكيد كرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري در اين نشست نقشۀ راه استان در امور زنان و خانواده را بر مبناي سياست هاي ابلاغی مقام معظم رهبري دانست و نقش تشكل هاي اجتماعي استان براي برون رفت از آسيب هاي اجتماعي را مهم عنوان کرد.
«رقيه كرمانيان» افزود: استان در حوزۀ زنان و خانواده طرح هاي گوناگونی در دست دارد و برای كاهش آسيب‌هاي اجتماعي نيازمند همراهي و مشاركت تشكل هاي اجتماعي در حوزۀ بانوان و خانواده است.
وي گفت: شايسته است تشكل هاي اجتماعي براي بالا بردن آگاهي، سطح سلامت رواني، جسماني و اجتماعي زنان و خانواده‌ها و افزايش تاب آوري اجتماعي آنها در قبال آسيب هاي اجتماعي بکوشند.
کرمانیان تعارضات خانوادگي، گسترش مشاركت در امور شهري، ارتقاي فرهنگ شهرنشيني و كاهش آسيب هاي اجتماعي را از ديگر مواردي دانست كه دولت براي برون رفت از آنها نيازمند مشاركت تشكل هاي اجتماعي است.
گفتني است در اين نشست، تشكل هاي اجتماعي حوزۀ زنان و خانوادۀ استان به بيان پيشنهادهاي خود براي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي حوزۀ خانواده پرداختند و دربارۀ اجراي طرح هاي آموزشي در استان در این حوزه گفت‌وگو كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات