تصویب منشور "یزد؛ شهر نوآوری" در دستور کار شورای برنامه ریزی استان

استاندار یزد با بیان اینکه ضروری است با جمع بندی نظرات نخبگان استان و با نگاه به برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری یزد، منشور "یزد؛ شهر نوآوری" تکمیل و پس از طی سازوکارها به تصویب برسد، افزود: با تصویب منشور یزد شهرنوآور در شورای برنامه ریزی استان، این برنامه عملیاتی شده و همه ملزم به اجرای آن هستند.
به گزارش اداره کل روبط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست یزد؛ شهر نوآور که به منظور بررسی راهکار ها و مسائل این حوزه و بررسی منشور تدوین شده و با حضور مسئولین و نخبگان حوزه فناوری و نوآوری استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، به لزوم رفع موازی کاری در پیشبرد برنامه ها و اقدامات مربوط به نوآوری، اظهارداشت: ایجاد هماهنگی در انجام اقدامات و فعالیت های حوزه مسائل نوآوری منجر به تقویت همه فعالیت هایی که در این حوزه انجام می شود، خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای ورود به عرصه عمل، سند برنامه عملیاتی توسعه نظام نوآوری یزد تدوین و به دستگاه ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: ضروری است با جمع بندی نظرات این جلسه و در صورت لزوم جلسات دیگری که با حضور نخبگان یزدی برگزار می شود و نیز با نگاه به این برنامه عملیاتی مصوب؛ منشور یزد شهر نوآوری تکمیل و پس از طی سازوکارها به تصویب برسد.
استاندار یزد ادامه داد: با تصویب منشور یزد شهرنوآور در شورای برنامه ریزی استان، این برنامه عملیاتی شده و همه ملزم به اجرای آن هستند.
دکترطالبی با تاکید بر تعریف سازوکارهای لازم جهت نظارت بر اجرای این برنامه، تصریح کرد: در این صورت می توان به صورت مستمر روند اجرای این برنامه را رصد و نقاط ضعف موجود در مسیر اجرا را برطرف کرد.
وی در پایان اضافه کرد: با ایجاد همگرایی بین بخش خصوصی، دولت و مردم در این رابطه، این برنامه تبدیل به برنامه ای ماندگار و موثر در حوزه نوآوری و الگویی برای کشور خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات