تعامل بالای صدا و سیمای مرکز یزد با دستگاه های مختلف، الگویی برای سایر مراکز کشور

استاندار با اشاره به تعامل و همدلی بین صداوسیمای مرکز یزد و حوزه های فعالیتی مرتبط با این سازمان، تصریح کرد: صداوسیمای مرکز یزد می تواند به عنوان الگویی کشوری در این زمینه مطرح شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در مراسم تجلیل و اهدا تندیس مرکز برتر در هفدهمین دوره اجلاس فناوری رسانه که با حضور قائم مقام معاونت توسعه و فناوری صدا و سیما و جمعی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مجموعه صداوسیمای مرکز یزد به دلیل درخشش در این اجلاس، گفت: خوشبختانه صداوسیمای مرکز یزد در طول این سال ها موفقیت های بسیاری را در بخش ها و موضوعات مختلف کسب کرده که این موفقیت ها و افتخارآفرینی ها تنها موفقیت مجموعه صداوسیما استان نیست بلکه موفقیتی برای مجموعه استان است.
وی با بیان اینکه درخشیدن صداوسیما مرکز یزد در پرتو مدیریت شایسته و حاصل تلاش نیروهای خدمتگذار صورت گرفته است، اظهارداشت: این موفقیت تاثیرش را در جامعه خواهد گذاشت چراکه صداوسیما خانه بسیاری از اقشار جامعه و به خصوص هنرمندان است.
دکترطالبی ادامه داد: کسب موفقیت هنرمندان در برنامه های صداوسیما، جایگاه و تاثیر خود را بر کارها و فعالیت های فرهنگی و هنری که در سطح استان انجام می شود، نشان می دهد.
استاندار یزد با اشاره به تعامل و همدلی بین صداوسیما مرکز یزد و حوزه های فعالیتی مرتبط با این سازمان، تصریح کرد: صداوسیمای مرکز یزد می تواند به عنوان الگویی کشوری در این زمینه مطرح شود.
دکترطالبی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل صداوسیما مرکز یزد، اظهارداشت: مجموعه اقدامات و فعالیت هایی که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده  و نوع نگاهی که بر این مرکز حاکم شده موجب تقویت ارتباط و همدلی مجموعه صداوسیما با مخاطبان، دستگاه های مختلف، نخبگان و دیگر اقشار شد.
دکتر طالبی در پایان اضافه کرد: امیدواریم حمایت های مجموعه صداوسیمای ملی از مرکز یزد تقویت شود تا در سایه این حمایت و پشتیبانی ها، جایگاه این مرکز روز به روز ارتقاء و شاهد موفقیت های بیشتر این مجموعه باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم لوح قدردانی علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی به دکتر طالبی، استاندار یزد نیز اهدا شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات