تعطیلی پنجشنبه ها موجب توسعه گردشگری داخلی می‌شود

استاندار یزد با اشاره به حمایت های استان از حوزه گردشگری عنوان کرد: به منظور توسعه گردشگری و پیش از همه گیری بیماری کرونا، پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه ها را ارائه کردیم که معتقدیم موجب توسعه گردشگری داخلی خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه گردشگری استان که با حضور دشتی اردکانی؛ نماینده مردم شریف اردکان و رئیس کمیسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، نمایندگان حوزه گردشگری استان و برخی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به مصوبات جلسات پیشین این نشست عنوان کرد : باید پیگیری های لازم برای اجرایی شدن هر چه سریعتر مصوبات در دستور کار باشد.
استاندار با اشاره به حمایت های استان از حوزه گردشگری عنوان کرد: به منظور توسعه گردشگری و پیش از همه گیری بیماری کرونا، پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه ها را ارائه کردیم که معتقدیم موجب توسعه گردشگری داخلی خواهد شد.
وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های حوزه گردشگری و با اشاره به اهمیت و ضرورت برقراری پرواز بیس عنوان کرد: حامی ورود شرکت های مختلف هواپیمایی به این حوزه هستیم و با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم پس از کرونا شاهد راه اندازی این پروازها در یزد باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات