تقدیر استاندار یزد از همکاری بانک های استان در رفع مشکلات واحدهای تولیدی

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار یزد پیش از ظهر چهارشنبه نهم تیرماه برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضاي اين كارگروه درسالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
"سیدمحمد میرمحمدی" در این جلسه ضمن دعوت از همه مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان برای حضور گسترده و باشکوه در روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت : شاهد همکاری خوب بانک های استان در رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هستیم که این همکاری و تعامل شایسته تقدیر است .
میرمحمدی تصریح کرد: لازم است در معرفي واحدهاي صنعتي و توليدي داراي مشكل به بانكها از سوي كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان شاهد سرعت عمل بيشتري باشيم و این موانع باید تنها از طریق مجراهای قانونی رفع و حل شود .
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گفت : تا کنون از هزار و 109 واحد تولیدی استان که در سامانه بهین یاب سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان ثبت نام کرده اند ، پس از بررسی شرایط در کمیته ارزیابی تعداد 383 واحد تولیدی وصنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند .
" محمدرضا علمدار یزدی"  ادامه داد : در اين جلسه مصوب گرديد از طريق بانك های عامل استان به 169 واحد توليدي و صنعتي استان تا اشتغال 100 نفر كارگر، تسهيلات سرمايه ثابت و در گردش به مبلغ یک میلیارد و 625 میلیون و 500 هزار ریال پرداخت شود.
گفتنی است بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی  و تولیدی استان و بررسی تسهیلات رونق تولید از دستورکار جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات