تلاش برای تکمیل ۲۰۰ کیلومتر از بزرگراه‌های استان یزد در سال جاری

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در سفر به استان یزد از پروژه در دست ساخت راه آهن یزد-اقلید بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "خیرا‌لله خادمی" معاون وزیر راه و شهرسازی و "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ضمن بازدید از اجرای قطعات مختلف راه‌آهن یزد - اقلید، از پروژه کمربندی شهر ابرکوه ‌و تقاطع های وروری و خروجی این شهر، تقاطع ورودی شهر تفت، پروژه کنارگذر زارچ- اشکذر و محور اردکان- چوپانان بازدید کردند.‌
معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از پروژه های در دست اجرای استان به توانمند بودن پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی در استان یزد اشاره کرد و افزود: آنها پتانسیل خوبی برای استان هستند و خوشبختانه استان یزد با بهره مندی از پیمانکاران خوب و توانمند توانسته است پروژه های زیرساخت راه را به‌خوبی اجرا نماید.
خادمی همچنین از پیگیری مسئولان استان ازجمله استاندار یزد، مجموعه استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان در جهت اجرای پروژه های زیرساخت جاده ای و ریلی در استان تقدیر و تشکر کرد.


پیشرفت فیزیکی پروژه‌های جاده‌ای و ریلی استان در سال جهش تولید


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد نیز در این بازدید، گفت: پروژه های زیرساخت بسیار خوبی در استان در شبکه جاده ای و ریلی به خصوص تکمیل بزرگراه ها و راه های اصلی و خطوط ریلی استان در دست اقدام است.
"محسن صادقیان" افزود: این پروژه ها در سال جهش تولید با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا هستند.
‌صادقیان اظهار امیدواری کرد: با تامین اعتبار ملی پروژه ها از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل ‌کشور، ‌بتوانیم تا پایان سال، ۲۰۰ کیلومتر شبکه بزرگراه های استان در محورهای یزد-طبس، اردکان-چوپانان، کمربندی زارچ-اشکذر، محور تفت-ابرکوه-سورمق و محور یزد-خاتم را تکمیل نماییم.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات