معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ‌خواستار شد:

تلاش تمام دستگاه‌های استان برای تامین آب آشامیدنی مردم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأکید براینکه تامین امنیت خط انتقال آب در اولویت اول مدیریت ارشد استان است، از دستگاه های اجرایی استان خواست تا برای تامین آب شرب مردم تلاش کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه هفتم تیرماه نشست کارگروه تخصصی سازگاری با کم آبی استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.
"‌محسن صادقیان" در این نشست گفت: ‌تامین امنیت خط انتقال آب به استان در اولویت ‌اول مدیریت ارشد استان است.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود شدید آب در استان ‌لازم است تمام دستگاه های استان با هم افزایی برای تامین آب شرب مردم تلاش کنند.
صادقیان افزود: در کنار این مهم باید رسانه های استان و صدا و سیما با اطلاع رسانی و آموزش های مناسب، ‌سطح فرهنگ عمومی مدیریت مصرف آب در استان را ارتقا دهند تا با مصرف بهینه آب این نعمت الهی برای نسل های آینده نیز باقی بماند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از صنایع و حوزه ساختمان سازی و ساخت و ساز استان نیز خواست تا در رابطه با مدیریت مصرف آب همکاری لازم را با مسئولان استان داشته باشند.
صادقیان در پایان سخنان خود از اعضای کارگروه تخصصی سازگاری با کم آبی استان خواست تمام برنامه ها و راهکارهای کلان و خرد خود مرتبط با موضوع آب، از جمله طرح پدافند غیر عامل خط انتقال آب را در کوتاهترین زمان ممکن جهت بررسی و تصویب به این کارگروه تخصصی ارائه دهند.
گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خود در حوزه آب و مقابله با موضوع کم آبی شدید در استان پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات