معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد تأكيد كرد:

توجه به روستاهاي پرجاذبه يزد در حوزه گردشگري

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت: به روستاهاي گردشگري در كشور توجه ویژه‌ای شده و شايسته است روستاهاي پرجاذبه استان نيز شناسايي و در حوزه گردشگري مورد بهره‌برداری قرار گيرند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه 30 دی‌ماه نشست ستاد هماهنگي خدمات سفر ويژه نوروز 95 با حضور معاون هماهنگي امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرايي خدمات سفر استان، مديران كل دفاتر امور شهري و روستايي و شوراهاي استانداري، شهرداران و نمايندگان دستگاه‌های عضو اين ستاد در سالن كنفرانس مديريت بحران استانداري برگزار شد.
«سید محمدرضا سید حسینی» با اشاره به اينكه سال 95 به‌عنوان سال خوش‌آمد گویی به يزد نام‌گذاری شده است از تمام دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگي خدمات سفر خواست تا زیرساخت‌های لازم براي تسهيلات سفر نوروزي هم‌وطنان به استان يزد را فراهم كنند و در اين زمينه آمادگي لازم را داشته باشند.
 وي بابیان اينكه كليد شهر در دست شهرداران است اظهار داشت: لازم است شهرداران تمهيدات لازم را براي سفرهاي نوروزي مردم بیندیشند و با توجه به در پيش بودن ايام دهه مبارك فجر و روز 13 بهمن به‌عنوان روز «شهرداري و شوراها» برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه شهري براي اين ايام تدارك ببينند.
سید حسینی در پايان سخنان خود از اداره كل آموزش‌وپرورش استان و مدير اين اداره كل به جهت ساماندهي مدارس استان براي فراهم نمودن تسهيلات و امكانات رفاهي براي اسكان مسافران نوروزي در سال 94 قدرداني نمود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات