استاندار يزد تأكيد كرد:

توجه صادركنندگان استان به بازارهاي هدف در دوران پساتحريم

استاندار یزد توجه صادركنندگان استان به شناسايي بازارهاي هدف، بازاريابي مناسب و جلب اعتماد مشتريان در دوران پساتحريم را ضروری دانست.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، نشست مشترك استاندار يزد و سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري با جمعي از صادركنندگان استان در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
«سيد محمد ميرمحمدي» در اين نشست ضمن تبريك هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت رسول اكرم (ص) و ميلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: نسبت به مشكلاتي كه صادركنندگان مطرح می‌کنند آگاهي كامل دارم اما در حوزه صادرات لازم است؛ صادركنندگان بازارهاي هدفشان را مشخص كنند.
وي ادامه داد: جلب اعتماد مشتريان و اعتمادسازي نيز مسئله مهم ديگري است كه بايد مسير اطمينان بخشي براي آن تعيين شود و اين اعتمادسازي با توليد محصولات باکیفیت و برند سازی محصولات امکان‌پذیر است.
ميرمحمدي افزود: دوران پساتحريم براي صادركنندگان و توليدكنندگان يك فرصت تلقي می‌شود اما اگر براي آن برنامه‌ریزی نداشته باشيم با مشكل افزايش واردات روبرو خواهيم شد.
استاندار يزد با اشاره به مشكلات مطرح‌شده از طرف صادركنندگان در اين جلسه تصريح كرد: لازم است با مديران و مسئولان مربوطه در اين حوزه جلسه‌ای برگزار شود و پس از بررسي مشكلات از قبيل مشكلات بانكي، مسائل گمركي، مشوق‌ها و معافیت‌های صادراتي و مشكلات مرتبط با امور مالياتي، تمام اين موارد را در قالب يك نامه به اطلاع معاون اول رئیس‌جمهور و وزيران صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارايي رسانده شود.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود بر تغيير نگرش مديران متناسب با تحولات زمانه و پيشرفت توسعه و فنّاوری در كشور و استان تأكيد كرد و اين تغيير ديد را ضروري دانست.
گفتني است در ابتداي اين جلسه جمعي از صادركنندگان استان به بيان دیدگاه‌های خود و مشكلات موجود در حوزه صادرات استان پرداختند و خواستار رسيدگي به اين مشكلات شدند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات