معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار:

توسعه فناوری اطلاعات یکی از هفت اولویت استان یزد است

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد گفت: همكاري في مابين بنياد ملي نخبگان، دانشگاه يزد و پارك علم و فن آوري بايد در وسعت بيشتري ادامه يابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، "عباسعلي رضايي" روز پنج شنبه20 شهریورماه در جلسه كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان با اشاره به اينكه برنامه هاي دولت باعث يكپارچگي در كشور شده است، اظهار داشت: نهايتا اگر اعتباري در اختيار استان قرار گيرد با توجه به نقشه راه ، بين دستگاه هاي اجرايي تقسيم شود و باید طبق قانون عمل نماييم.
وي سياست هاي دولت تدبير و اميد را در هشت سفر استاني رييس جمهور به گونه اي دانست كه متناسب با اعتبارات و شرايط هر استان مصوبات در نظر گرفته شده است و سعي شده كه مصوبات نهايي عملياتي و اجرايي گردد.
رضايي ادامه داد: هشت محور كه دولت مشخص كرده است به عنوان 30 برنامه در 50 دستگاه دنبال خواهد شد كه مورد ارزيابي قرار مي گيرد و اين مهم در راستاي اصلاح نظام اداري كشور است.
وي خاطر نشان كرد: اگر نقشه راه توسعه در استان خوب عملياتي شود بسياري از مشكلات برطرف خواهد شد و در اين راستا در كشور و استان ستادي در نظر گرفته شده است.
معاون استاندار يكي از هفت اولويت استان با توجه به تاكيدات عالي ترين مقام اجرايي در استان را مقوله فناوري اطلاعات دانست و افزود: همكاري في مابين بنياد ملي نخبگان، دانشگاه يزد و پارك علم و فن آوري بايد در وسعت بيشتري ادامه يابد.
وي همچنين برگزاري جشنواره شهيد رجايي با توجه به تعطيلي در چند سال گذشته را مهم ارزيابي كرد و گفت: سال 94 اين جشنواره با ارزيابي دستگاه هاي اجرايي ادامه خواهد يافت.
رضايي در پايان از احتمال تشكيل دو كارگروه مجزا تحول اداري و همچنين پژوهش و فناوري در استان ها خبر داد.
در اين جلسه مديرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداري نيز به تشريح شرح وظايف اعضاي كميسيون توسعه دولت الكترونيك و طرح ها و پروژه هاي پيشنهادي براي نقشه راه توسعه استان پرداخت.
"اكرم فداكار" با گلايه از بودجه بسيار كم حوزه فناوري اطلاعات، گفت: 40 طرح و پروژه بر مبناي سند جامع الكترونيك استان در راستاي نقشه راه توسعه در استان استخراج شده است.
"سيد حسن سالاري" مدير كل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري نيز به تشريح دستاوردهاي جشنواره شهيد رجايي در سال جاري پرداخت.
گفتني است پنج استان در كشور دستورات لازم در خصوص منطقه ويژه را دريافت كرده اند كه يكي از اين استان ها يزد است.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات