رئیس شورای اسلامی استان یزد خواستار شد:

توسعه ورزش کارگری استان با استفاده از مزایای قانون مالیات بر ارزش افزوده

رئیس شورای اسلامی استان بر ضرورت توسعه و رونق ورزش کارگری استان ‌یزد با استفاده از مزایای تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده و ظرفیت شرکت‌های بزرگ معدنی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان در دیدار ‌اعضای شورا با "‌عماد تشکری" سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌های مهم در کشور ‌و استان است و بسیاری از مطالبات مردم در این اداره کل قابل رفع و حل می باشد.
نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: با گسترش صنعت در استان یزد شاهد افزایش نیروی انسانی و کار ‌هستیم و طبیعی است که باید مطالبات به حق کارگران پاسخ داده شود تا بهره‌وری نیروی انسانی نیز ارتقا یابد.
میرابوالقاسمی بر ضرورت توسعه و رونق ورزش کارگری استان با استفاده از مزایای تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده و ظرفیت شرکت های بزرگ معدنی تاکید کرد.
رئیس شورای اسلامی استان در پایان به اقدامات و فعالیت‌های شورا در یک سال گذشته اشاره و تصریح کرد: آمادگی کامل داریم تا در زمینه فعالیت در حوزه ورزش کارگری استان هرگونه همکاری را با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشیم.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات