مديركل دفتر امورفرهنگي و اجتماعي استانداري يزد:

توسعۀ كشور بدون مشاركت سازمان هاي مردم نهاد ميسر نيست

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: برای توسعۀ همه جانبه و پایدار کشور باید از ظرفیت ها و پتانسیل های سازمان های مردم نهاد استفاده شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست های دوره اي جوانان با مسئولان استان با حضور مديركل دفتر امور فرهنگي و اجتماعي استانداري، معاون توسعه منابع و پشتیبانی و معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و نمايندگان سازمانهاي مردم نهاد در سالن اجتماعات اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این نشست سیاست دولت تدبیر و امید را بهره گیری از مشارکت مردمی برای انجام کارها عنوان و بيان كرد: با بهره گیری از پتانسیل و ظرفيتهاي تشکل های مردم نهاد می توان زمینه مشارکت جمعیت زیادی از جامعه را در عرصه های بسیار مهم فراهم کرد.
«مجید جوادیان زاده» افزود: طبق مرکز آمار کشور هر ایرانی روزانه 2 دقیقه کار داوطلبی انجام می دهد در صورتی که در کشورهای توسعه یافته این عدد بین يك ساعت و 30 دقيقه تا 2 ساعت در روز می باشد و این نشان می دهد توسعه اجتماعی در سطوح مختلف با مشارکت مردم با سرعت بیشتری انجام می شود.
وي گفت: هر وقت گفتمان غالب در جامعه گفتمان مشارکت اجتماعی بوده ، شاخص های توسعه رشد داشته است و بر این اساس باید زمینه حضور و مشارکت مردم در زمینه های مختلف فراهم شود.
جواديان زاده در پايان سخنان خود با اشاره به اينكه سازمان های مردم نهاد به خوبی کارهای بزرگ را با مشارکت حداکثری مردم به ويژه جوانان انجام داده اند، خاطرنشان كرد: وظیفه خود می دانیم تا در راستای توانمندسازی تشکل های مردم نهاد در جامعه تلاش کنیم.
گفتني است در این نشست جوانان و اعضاء سازمان های مردم نهاد به بیان نظرات ، پیشنهادات و مسائل  خود پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات