استاندار یزد:

تولید سفارشی زمینۀ جهانی شدن تولیدات استان را فراهم می‌کند

استاندار یزد بعد از ظهر سه شنبه هفتم دی ماه در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تولید سفارشی را اقدامی شایسته دانست که فرآهم کنندۀ زمینۀ جهانی شدنِ تولیدات استان است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «سیدمحمدرضا سیدحسینی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، «سیدعلی عزالدینی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری و اعضای این نشست در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه وزارت نیرو با درخواست 54 متقاضی در حوزۀ انرژی خورشیدی موافقت کرده است، گفت: سرعت بالای کار موجب شده متقاضایان بسیاری به‌ویژه در حوزۀ انرژی خورشیدی به استان یزد مراجعه کنند.
«سیدمحمد میرمحمدی» بیان کرد: تلاش استان رونق تولید انرژی خورشیدی به‌گونه‌ای است که سطح وسیعی از استان را تحت پوشش قرار دهد و خوشبختانه در مدت کوتاه این هدف در حال تحقق است.
وی با اشاره به تعیین پنج پهنه‌بندی برای استقرار صنایع در استان گفت: هیچ یک از شرایط اقلیمی، اقتصادی و اجتماعی برای انتخاب سرمایه‌گذاران محدودیت ایجاد نمی‌کند.
میرمحمدی توجه به پهنه‌بندی را آینده‌نگری برای کاربری‌هایی که با آن روبه‌رو هستیم، دانست و اظهار امیدواری کرد: پهنه‌بندی مناطق برای استقرار صنایع در شهرستان‌ها نیز تحقق یابد و با مشخص بودنِ آدرس‌ها بتوان سرمایه‌گذاران را به بهترین نحو ممکن راهنمائی کرد.
استاندار یزد در پایان سخنان خود تولید سفارشی را اقدامی ارزشمند و مبارک برای استان دانست و گفت: آغاز این فعالیت در واحدهای تولیدی استان می‌تواند تولید گسترده در همۀ زمینه‌ها از جمله کاشی و سرامیک و سایر صنایع را به دنبال داشته باشد و زمینۀ جهانی شدن تولیدات استان را فراهم کند.
گفتنی است در این نشست گزارشی از اعتبارسنجی شرکت‌های خارجی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان، اقدامات انجام شده برای بازاریابی محصولات تولیدی استان و گزارشی از پهنه‌بندی مناطق استان برای استقرار صنایع ارائه شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات