جانشین ستاد استانی کرونا در یزد:

تکمیل واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضامن ثبات وضعیت فعلی است

جانشین ستاد استانی کرونا در یزد گفت: قطعا وضعیت فعلی کرونا در استان نتیجه زحمات اعضای ستاد است اما همچنان رعایت دستورالعمل ها و ادامه واکسیناسیون باید در دستور کار قرار داشته باشد چرا که ضامن ثبات این وضعیت خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی جانشین ستاد استانی کرونا در یزد در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد با اشاره به ثبات وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: خداراشاکریم که دو روز در کشور شاهد صفر بودن تعداد فوتی های کرونایی بودیم اما این موضوع نباید این روند موجب غفلت ما شود.

وی افزود: قطعا وضعیت فعلی نتیجه زحمات اعضای ستاد است اما همچنان رعایت دستورالعمل ها و ادامه واکسیناسیون باید در دستور کار قرار داشته باشد چرا که ضمانت ثبات این وضعیت خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: انجام فاز سوم واکسیناسیون برای همه کارمندان دولت، بازاریان و مردم همچنان به قوت خود باقی است و آموزشژو پرورش هم باید واکسیناسیون دانش‌آموزان به ویژه در رده سنی ۵ تا ۱۲ سال را به جد پیگیری کند و الحمدالله دانش‌آموزانی هم که تاکنون واکسن تزریق کردند دچار هیچ مشکلی نبودند و اقناع سازی در این زمینه از مهمترین برنامه هاست.

مهندس عزیزی تاکید کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که اگر خدای ناکرده شاهد پیک های دیگری بودیم مجددا شاهد افزایش مبتلایان نباشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات