معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

جشنواره کتابخوانی رضوی؛ مروج فرهنگ اهل بیت(ع) است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را، ترویج فرهنگ رضوی و  اهل بیت(ع) دانست و گفت: برگزاری این جشنواره کمک می کند تا بتوانیم این فرهنگ را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان نفوذ دهیم

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این قبیل جشنواره ها، ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیت(ع) است گفت: برگزاری این  جشنواره کمک می کند تا بتوانیم این فرهنگ را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان نفوذ دهیم.

وی با اشاره به عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس اهل بیت(ع) به ویژه امام هشتم ابراز داشت: از دیگر اهداف این جشنواره معرفی کتب فاخر در حوزه اهل‌بیت(ع) بوده که در افزایش سرانه مطالعه نیز تاثیر گذار است.

مهندس عزیزی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت مطالعه در استان یزد به نسبت کشور وضعیت خوبی است اما کافی نیست و باید با برگزاری این گونه اقدامات  تلاش کنیم شوق مطالعه در جامعه افزایش یابد. و موجبات رشد جامعه را فراهم آورد.

معاون استاندار یزد جایگاه کتاب را در جامعه یک جایگاه ویژه خواند و ابراز داشت: حتی پیشرفت تکنولوژی نیز نمیتواند به جایگاه کتاب خدشه وارد کند و کتاب  هیچ زمانی از عرصه خارج نخواهد شد.

مهندس عزیزی در پایان از تلاش ها و زحمات دست اندرکاران این جشنواره تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، اداره کل ارشاد استان، بنیاد فرهنگی بین المللی امام رضا(ع)، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و با محوریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات