با حضور دو تن از مدیران کل استانداری یزد؛

جلسه هماهنگی همایش روز ملی شوراها برگزار شد

جلسه هماهنگی همایش روز ملی شوراها با حضور دو تن از مدیران کل استانداری یزد در دفتر شورای اسلامی استان واقع در استانداری یزد برگزار شد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، جلسه هماهنگی همایش روز ملی شوراها روز دوشنبه 24 فروردین در محل دفتر شورای اسلامی استان واقع در استانداری یزد با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها ، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها و رئیس شورای استان برگزار شد.
در این جلسه " هادی مقیمی " مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها ضمن تبریک سال نو و تولد بانو حضرت فاطمه زهرا ( س) گفت : ما باید با تاثیر و الگو گیری از فاطمه زهرا ( س ) خوب زندگی کنیم و جامعه خوبی را هم بسازیم .
وی با اشاره به 9 اردیبهشت ماه که به روز شوراها نامگذاری شده است اظهار داشت : شوراها برکات خوبی را برای جامعه داشته و موجب تعامل بیشتر مردم و نظام شده است .
مدیر کل دفتر اموری روستایی و شوراها افزود: دولت بخش عمده ای از وظایف خود را در شهر ها و روستاها به مردم واگذار کرده است که به حمد الله نتایج خوبی را در برداشته و امیدواریم که در سال جاری هم با برنامه ریزی های خوبی که صورت خواهد گرفت این تعامل ادامه داشته باشد .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را با نام " دولت و ملت همدلی و هم زبانی" نامگذاری کرده است گفت : امیدواریم در این سال موجبات تقویت و تعامل بیشتر دولت و ملت فراهم شود .
وی در پایان ادامه داد: برنامه های شوراها باید با توجه به رویکرد دولت تدبیرو امید هدایت شود و انتظار ما از شوراها این است که برنامه های آنها هماهنگ با دولت و برنامه های دولت صورت گیرد.
در ادامه جلسه " سید رضا خادمی " مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: امیدواریم دراین سال بتوانیم خدمات بیشتری را نسبت به سال گذشته به مردم ارائه دهیم .
وی با بیان اینکه در سال گذشته تعامل بسیار خوبی با شورای عالی استان ها ایجاد شده بود گفت : در سال گذشته اقدامات بسیار خوب و مفیدی در شورای استان صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد .
خادمی با اشاره به این که اصلاح و پیگیری قانون توسط شوراها نسبت به دولت راحت است اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم از این توان شورای استان نهایت استفاده نماییم و خدمات بهتری را برای مردم انجام دهیم .
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها با اعلام این خبر که دولت کمیسیونی را در کنار دولت به نام کمیسیون تهران و کلان شهرها تشکیل داده گفت : همه موضوعات مرتبط با شهرداریها در این کمیسیون بررسی و به دولت تقدیم می شود و دولت هم اگر آئین نامه خاصی باشد تصویب و در صورت وجود لایحه بعد از تصویب به مجلس ارائه می دهد.
این مقام مسئول در این جلسه از اعضای شورای استان خواست تا لایحه اصلاح قانون شوراها را مطالعه و نظر و پیشنهادات خود را ارائه نمایند.
خادمی در پایان خاطر نشان کرد : نقش و جایگاه شوراها باید برجسته شود همچنین باید تعامل هرچه بیشتر بین شوراها ، مردم و دهیاریها وجود داشته باشد .
گفتنی است که در این جلسه هریک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن این همایش ارائه نمودند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات