معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان یزد:

جمعیت هلال احمر به موضوع جوانی جمعیت ورود کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پیش از ظهر امروز با حضور در جمعیت هلال احمر استان در جلسه شورای معاونین حضور یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پیش از ظهر امروز با حضور در جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن بازدید از بخش های مختلف و تبریک هفته هلال به کارکنان این مجموعه، در جلسه شورای معاونین شرکت کرد.

مهندس عزیزی در این جلسه با تبریک مجدد هفته هلال احمر با اشاره به آیه 32 سوره مائده آیه "ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا"(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است) گفت: هلال احمر استان در همه عرصه ها خوش درخشیده و همواره در حوادث و بحران ها پیشقراول بوده است.

مهندس عزیزی افزود: تلاش های شما عزیزان در حوزه های مختلف در سطح استان و کشور قابل ستایش است و هر کجا استان نیازمند کمک های این جمعیت بوده حضور چشمگیر داشته که نمونه آن تلاش های این مجموعه در سیل سال گذشته، اسکان سیل زدگان، فاجعه قطار و.. است که از اولین گروه های حاضر بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خدمت هوشمندانه را از ویژگی های جمعیت هلال احمر برشمرد و ابراز داشت: همه ما امروز باید در عملکردهایمان هوشمندانه عمل کنیم چرا که فرصت ازمون و خطا وجود نداشته  و دقت و عمل به موقع از اهمیت بالایی برخوردارست.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش خواستار ورود جمعیت هلال احمر به موضوع جوانی جمعیت شد و ابراز داشت: با توجه به وجود جمعیت جوان در جامعه هدف، این ظرفیت در هلال احمر وجود داشته  و با توجه به اهمیت ازدواج و فرزند آوری میتوانید در این زمینه تاثیرگذار باشد.

مهندس عزیزی تصریح کرد: پيروزي انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پیشرفت های علمی و دفاعی امروز کشور مرهون جوانان بوده و هست و آنچه میتواند کشور را زمین گیر کرده و با چالش روبرو کند موضوع پیری جمعیت است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات