معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

جمعیت هلال احمر یکی از برترین جمعیت‌های ملی در سراسر دنیا و مایه فخر همه ایرانیان است

مهندس علی اکبر عزیزی با صدور پیامی آغاز هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ را گرامی داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است؛  
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا»
 
هر کس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است. سوره مائده آیه 32
 
تاریخ بشریت مملو از حوادث ، جنگ و درگیری هایی است که جان انسان ها را با خطرات زیادی مواجه می کند . در زمان حادثه چشم خسارت دیدگان به انسان هایی است که از جان خود گذشته و هدفی جز نجات جان انسان ها ندارند.
 
جمعیت هلال احمر، خدمات ارزشمندی در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظات به ویژه درهنگام خشم و قهر طبیعت به هموطنان ارائه نموده و بی تردید سال‌ها مجاهدت فرزندان ایران عزیز در لباس امدادگری داوطلبانه، امروز به بار نشسته و این نهاد به‌ عنوان یکی از باتجربه‌ترین و برترین جمعیت‌های ملی در سراسر دنیا، با کارنامه‌ای درخشان، مایه فخر همه ایرانیان است، جایگاهی که بی‌شک جز با همت، رشادت و همدلی همه فرزندان این خانواده بزرگ محقق نمی‌شد.
 
رهبر معظم انقلاب در بخشی از فرمایشات خود در خصوص این نهاد پرتلاش و ارزشمند می فرمایند: تفاوت هلال احمر با دیگر مؤسسات امدادی و کمک رسان این است که مربوط به فوریت ها است و باید مثل سربازان یک ارتش همیشه آماده باشند باید بتوانند در هنگام حوادث حضور واقعی ،مؤثر و کارگشا داشته باشند این حالت باید از همه جهات حفظ شود.
 
اینجانب هیجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با شعار «هلال؛ نشان امید» را به کارکنان، امدادگران، داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان یزد و دیگر زحمت کشان این عرصه تبریک عرض نموده وامیدوارم با اتکال به خداوند باری تعالی در پیشبرد اهداف متعالی و انسان دوستانه خود موفق و موید باشید. 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات