نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

حرکت در مسیر امام حسین (ع) موجب حفظ و تقویت انقلاب اسلامی می‌شود‌

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در ستاد اربعین حسینی استان و اعزام شایسته زائران به عتبات عالیات، گفت: حرکت در مسیر ‌حضرت امام حسین(ع) موجب حفظ و تقویت انقلاب اسلامی می‌شود‌.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شنبه شب ۱۷ آذرماه مراسم تجلیل از روسای کارگروه‌ها، دست‌اندرکاران ستاد اربعین حسینی و موکب داران استان با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "سردار غلامعلی حیدری" معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، "امیر مرادی" مشاور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی، "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر ستاد اربعین حسینی استان، فرمانداران و مدیران و مسئولان استان در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.
"آیت الله محمدرضا ناصری" در ‌این مراسم با اشاره به اینکه معامله حضرت امام حسین (ع) با خدای متعال، معامله‌ای بود که هیچ کس با خدا انجام نداد‌ه، ‌بیان کرد: خدای متعال هم در پاسخ این از خودگذشتگی که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از خود نشان داد، دل‌های جهانیان را به سمت و سوی او سوق داده و محبت ایشان را در وجود مردم نهاده است.
نماینده ولی فقیه در استان هدف از قیام امام حسین(ع) را رضایت پروردگار عنوان کرد و ادامه داد: امام حسین(ع) در این مسیر هیچ چیز جز رضای خدا را در ذهن نداشت و کسانی که در این راه حرکت می‌کنند هم رضایت خدا، حمایت از دین و رضایت ائمه اطهار (ع) را باید در نظر داشته باشند.
امام جمعه یزد افزود: حرکت در مسیر معنوی اربعین حسینی یک تمرین برای حرکت بزرگ در زمان ظهور حضرت امام زمان(عج) است و هر ساله هم شاهد حضور هر چه بیشتر و باشکوه تر مردم به این سمت هستیم.
آیت الله ناصری ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در ستاد اربعین حسینی استان و اعزام شایسته زائران به عتبات عالیات، یکی از برنامه های ستادهای اربعین و راهیان نور را همراه کردن افرادی دانست که هنوز خیلی با اهل بیت (ع) آشنا نیستند و خاطرنشان کرد: این افراد چه در دانشگاه‌ها، مدارس و در سطح جامعه باید شناسایی شوند و به این سفرهای معنوی برده شوند تا آنها ‌نیز با معنویت آن  خو همراه شوند.
نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر حضرت امام حسین (ع) پاک‌کننده است، ‌گفت: کسانی که در این مسیر معنوی قدم بردارند پاک می‌شوند، گناهانشان بخشیده ‌می شود و محبت اهل بیت را در دل‌هایشان به همراه خواهند داشت و حرکت در این مسیر موجب می‌شود که انقلاب اسلامی حفظ و تقویت شود.
گفتنی است در پایان این مراسم از فرمانداران، روسای کارگروه‌ها، دست‌اندرکاران و موکب داران ستاد اربعین حسینی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

‌★‌خبرنگار:‌ مجید وفایی شاهی★
★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات