پیام استاندار یزد به مناسبت نیمه شعبان ؛

حضرت مهدی(عج) ، موعود همه امت ها و منجی همه ملت هاست

استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان پیامی صادر کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، متن کامل پیام "سید محمد میرمحمدی" به شرح زیر است :
یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور          کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
نیمه شعبان میلاد خجسته حضرت مهدی موعود (عج) و منجی عالم بشریت و ذخیره خدا در زمان فرارسید ، روزی که برای جهانیان دریچه امید و نوید و برای حق باوران و مستضعفان جهان طلیعه نجات و حیات و وزش نسیم عدل ، داد و مهربانی است .
نیمه شعبان برای شیعیان و عاشقان ظهور و منتظران دیده به در دوخته اش، روز نشاط و سرمستی است و روز تجدید میثاق و تمدید عهد و وفا تا استوار و نستوه زمین را برای قدوم بهشتی او آماده سازند ، انحرافات ، تاریکی ها و بدی ها را برطرف نمایند ، سنت های الهی را اقامه کنند ، حکومت صالحان و امامت مستضعفان را نوید دهند و به انتظار بنشینند که آینده از آن متقیان است و زمین را بندگان صالح خدا به ارث می برند و تحقق حکومت جهانی عدل و داد چون طلوع خورشید فروزان در پگاه عشق قطعی و حتمی است .
او موعود همه امت ها ، منجی همه ملت ها و درهم کوبنده همه ستمگران در هرکجای کره خاکی است ، او می آید تا انسان گل کند، عدالت بارآور شود و خاک را فروغ ایزدی در برگیرد .
اینجانب این روز عزیز و گرانقدر را به همه شیعیان عالم به ویژه مردم ایران اسلامی و مردم شریف و مومن دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک عرض می کنم و امیدوارم مردم همیشه در صحنه استان با همدلی و همزبانی با دولت تدبیر و امید و همراهی و هم فکری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پیشبرد منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق باشند .
انشاالله خداوند ما را از منتظران واقعی حضرت بقیه الله فی الارضین قرار دهد و انشاالله مردم عاشق و شیفته اهل بیت در مراسم این روز و در محفل ها و مجالس انس زیباترین صحنه های دل انگیز اخلاق ، معرفت و بارزترین شیوه های اخلاص و ارادت را از خویش بروز دهند .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات