حضور استاندار يزد در مراسم يادواره شهيد منتظرقائم و بزرگداشت واقعه طبس

استاندار يزد به همراه معاونين، جمعي از مديران كل و جمعي از كاركنان استانداري يزد با حضور در مسجد روضه محمديه در مراسم يادواره سردار شهيد محمد منتظرقائم و شهداي پاسدار استان يزد و بزرگداشت سالروز شكست آمريكا در صحراي طبس شركت كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ، اين مراسم صبح شنبه 5 ارديبهشت ماه و همزمان با سالروز شكست آمريكا در صحراي طبس در سال 59 باحضور امام جمعه يزد و نماينده ولي فقيه در استان، استاندار يزد، معاونين استاندار، فرماندار يزد و جمعي از مديران كل ستادي و اجرايي استان در مسجد حظيره برگزار شد.
مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران جمهوري اسلامي در اين مراسم، سالروز اين واقعه را روزي تاريخي براي كشور دانست و گفت : در اين روز لطف الهي در حق انقلاب و مردم با رأي همه جهانيان مشخص شد.
سردار آسوده اظهار داشت : در واقعه طبس در سال 59 توطئه آمريكاي جنايتكار به وسيله طوفان شن و با دست غيب خداوند متعال خنثي گرديد و مردم دنيا ديدند كه آمريكا در برابر ملت و رزمندگان با اخلاص ايران هيچ غلطي نمي تواند بكند.
وي ادامه داد : آمريكا امروز از هيچ اقدامي براي مبارزه با انقلاب اسلامي فروگذار نمي كند اما خوشبختانه امدادهاي الهي كه از اول انقلاب همراه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوده است، طرح هاي صهيونيستي آمريكا را خنثي مي كند و خداوند نمي گذارد اين انقلاب به دست نااهلان و خيانتكاران بيفتد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات