دکتر طالبی در آیین رونمایی از تجهیزات لجستیکی و امدادی جمعیت هلال احمر استان گفت:

حضور فعالانه جمعیت هلال احمر استان در زمینه مبارزه با کرونا

استاندار یزد با اشاره به حضور خوب و فعال جمعیت هلال احمر استان در بحران کرونا، گفت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، نیروهای جمعیت هلال احمر استان برای کنترل و مقابله با کرونا به میدان آمدند، در ادامه نیز، شاهد حضور به موقع آن ها در صحنه و تهیه و توزیع بسته های کمک های معیشتی بودیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در آیین رونمایی از تجهیزات لجستیکی و امدادی جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های ارزشمند این جمعیت در استان و با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یزد یکی از جمعیت های برخوردار از تجهیزات مناسب امدادی در کشور است، اظهاردشت: برخورداری جمعیت هلال احمر استان از امکانات و تجهیزات مناسب مایه ی قوت قلب مردم و مسئولین در مواقع بحرانی و در شرایط نیاز به حضور نیروهای امدادی است زیرا با وجود آن ها، امید به نجات جان انسان ها و موفق آمیز بودن عملیات امدادی افزایش می یابد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: خوشبختانه جمعیت هلال احمر استان به اتکای حضور نیروهای توانمند و همکاری نیروهای داوطلب  توانسته در بُعد استفاده از امکانات و تحهیزات، انجام فعالیت های امدادی درون استانی، حمایت و پشتیبانی از مناطق سیل زده و زلزله زده دیگر استان ها و سایر بخش ها، شاخص های موفق خوبی را در سطح کشور بدست آورده و در بعضی از بخش ها جزء استان ها برتر کشور باشد.
وی در ادامه به حضور خوب و فعال جمعیت هلال احمر استان در بحران کرونا اشاره کرد و گفت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، نیروهای جمعیت هلال احمر استان برای کنترل و مقابله با کرونا به میدان آمدند، در ادامه نیز، شاهد حضور به موقع آن ها در صحنه و تهیه و توزیع بسته های کمک های معیشتی بودیم.
دکترطالبی در انتها اضافه کرد: امیدواریم با همراهی و مشارکت خوب مردم و کمک های داوطلبانه ای که در اختیار جمعیت قرار میگیرد، جمعیت هلال احمری فعال، پویا و سرآمد در سطح کشور باشیم و با همراهی همه نهادهای مسئول در حوزه مدیریت بحران، بتوانیم شرایط خوبی را به لحاظ آمادگی مقابله با بحران ها و حوادث احتمالی در استان فراهم کنیم.
شایان ذکر است در جریان این بازدید و به مناسبت هفته هلال احمر، دکتر طالبی از خادمین این عرصه با اهدای شاخه گلی تجلیل کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات