مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار يزد خبر داد:

حضور فعال خبرنگاران استان در پوشش خبری انتخابات

مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار يزد از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان یزد از ساعات اولیه کار رای گیری در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد، مستقر در استانداری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،روز جمعه 7 اسفندماه، «عباس ملازينلي» در گفتگو با خبرنگار اتاق خبر ستاد انتخابات استان افزود: دست اندرکاران و مسئولان برگزاری انتخابات با حضور در اتاق خبر، خبرنگاران را در جریان روند برگزاری انتخابات قرار می دهند و با آنها گفتگو مي كنند.
وي تاكيد كرد: خوشبختانه به صورت فعال اخبار و گزارش های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به خوبي  در استان مخابره شده است و تاكنون با همكاري خبرنگاران مستقر در اتاق خبر، تعداد 150 گزارش و خبر بر روي خروجي خبرگزاري ها و سايت هاي خبري استان و كشور منتشر شده است.
ملازينلي تصريح كرد: در حال حاضر علاوه بر خبرنگاران حاضر در اتاق خبر استانداري يزد استديو راديو و سيماي مركز يزد نيز در استانداري فعال است و به ارسال گزارش هاي انلاين مي پردازد.
گفتني است؛ خبرنگاران مستقردر اتاق خبر ستاد انتخابات در اقدامی هماهنگ با حضور در شعبه سیار شماره 268 مستقر در استانداری در این دوره از انتخابات شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات