استاندار یزد در حاشیه بازدید از نمایش فصل شیدایی:

حضور مردم نشان از اشتیاق به مسائل هنری و انقلاب دارد

استاندار یزد با حضور در محل اجرای برنامه فصل شیدایی از این نمایش بازدید و با دست اندرکاران اجرای آن گفتگو کرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار يزد به همراه معاونين سیاسی امنیتی و اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع انسانی و تعدادی از مدیران كل ستادی استانداری در دهمین شب اجرای نمایش فصل شیدایی حاضر و از نزدیک در جریان اجرای این برنامه قرار گرفت.
"سید محمد میرمحمدی" در حاشیه این مراسم، نمایش فصل شیدایی را جالب و آموزنده دانست و گفت: این نمایش برنامه جالب و آموزنده ای بود و حضور این جمعیت حکایت از تهیه بسیار مطلوب این برنامه دارد.
استاندار یزد ادامه داد: تنوع صحنه ها، درس انقلاب، دفاع ، مردم داری، اتحاد و انسجام ملی در همه ی مسائل را در این نمایش دیدیم .
وی از دست اندر کاران و تهیه کنندگان این برنامه قدردانی کرد و افزود: ان شاء الله شاهد برنامه های متعددی باشیم و مردم ما بتوانند از اینگونه برنامه ها استفاده نمایند.
وی به استقبال شگفت آور مردم از این نمایش اشاره کرد و ادامه داد: حضور این جمعیت در این محوطه با این امکانات پایین نشان از اشتیاق مردم به مسائل هنری و انقلاب دارد .
"میرمحمدی" افزود: باید بتوانیم زمینه های وسیع تری برای تامین نیاز های تفریحی و آموزش مردم فراهم کنیم.
وی ادامه داد: طبیعی است که باید این برنامه ها گسترش پیدا کند و مشارکت جمعی بیشتری صورت گیرد تا ما شاهد برنامه های متعددی باشیم.
عالی ترین مقام اجرایی استان، این برنامه با این تعداد بازدید کننده را در دوره خدمت خود در استان بی نظیر دانست و با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه برنامه ها گفت: حضور کثیر مردم در این برنامه تاثیر زیادی در زمینه های ترویج مکتب، مذهب ، ملیت ، دفاع و اقتدار مملکت ما دارد.
استاندار در این برنامه از نزدیک با عوامل و دست اندرکاران دیدار و از پشت صحنه این نمایش بزرگ بازدید کرد.
کمک هزینه 8 سفر کربلا برای برندگان مسابقه پیامکی این نمایش هدیه ای بود که استاندار یزد به بازدید کنندگان این نمایش اهدا کرد.
نمایش فصل شیدایی از 4 اردیبهشت ماه در موقعیت شهید رشیدی به روی صحنه رفت و در یازده شب اجرا بیش از یکصد هزار نفر از شهروندان استان یزد از این نمایش بازدید کردند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات