معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خبر داد؛

حضور 3 هزار یزدی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از اعزام 3 هزار یزدی به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران از اعزام 3 هزار یزدی به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: پس از 5 سال تعطیلی اعزام از استان ها به حرم امام (ره) به دلیل تلاقی ایام رحلت ایشان با ماه مبارک رمضان و پس از آن بیماری کرونا، امسال جمعی از مردم ولایتمدار و مومن استان به تهران اعزام می شوند.

وی افزود: زائران حرم امام روح الله (ره) با 82 دستگاه اتوبوس از سراسر استان ساعت 16 روز شنبه 13 خردادماه به سمت تهران حرکت خواهند کرد که در شهر یزد نیز حرکت اتوبوس ها از امامزاده سید محمدجعفر (ع) خواهد بود.
معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: بر اساس دستور العمل ابلاغی ستاد مرکزی ارتحال امام راحل پشتیبانی از این کاروان ها به عنوان استانداری هاست.
مهندس عزیزی با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی توسط زوار گفت: با توجه به وجود بیماری کرونا و برخی بیماری های دیگر از زائران عزیز می خواهیم از ماسک استفاده کنند و نکات بهداشتی را مدنظر داشته باشند.
وی در پایان در خصوص نحوه ثبت نام مردم ابراز داشت: با توجه به اینکه اعزام زائرین به عهده کمیته اعزام سپاه الغدیر است مردم عزیز می توانند با مراجعه به اقشار مختلف بسیج و پایگاه ها و حوزه های مقاومت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات