معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

حمایت استان از توسعه شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و کارآفرینی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد توسعه زیست‌بوم شرکت های خلاق را در راستای توسعه زیست‌بوم نوآوری استان را دارای اهمیت برشمرد و افزود: استان از توسعه شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و کارآفرینی در این بخش حمایت می‌کند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ محمدعلی شاه‌حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری  یزد سه شنبه 30 آذرماه  در دیدار با رییس هیات‌مدیره خانه خلاق زی‌نو، توسعه زیست‌بوم شرکت های خلاق را در راستای توسعه زیست‌بوم نوآوری استان را دارای اهمیت برشمرد و افزود: استان از توسعه شرکت‌ها و خانه‌های خلاق و کارآفرینی در این بخش حمایت می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به فعالیت 42 شرکت خلاق در استان و جایگاه برتر یزد در کشور در نسبت تعداد شرکت‌های خلاق به جمعیت، حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار یزد در سطح استانی و ملی برای تقویت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان از جمله توسعه زیرساخت‌های شرکت‌های خلاق را یادآور شد.

مهندس شاه حسینی ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر بخش‌های مرتبط، مسائل خانه خلاق زی‌نو در توسعه فضای فیزیکی، تامین زیرساخت ارتباطی و مشکلات مالی برطرف شود.

گفتنی است خانه خلاق زی‌نو، اولین خانه خلاق مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهور است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بافت تاریخی یزد راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات