مدیرکل دفترسیاسی و انتخابات استانداری یزد:

خبرنگاران، سرداران جهاد تبیین هستند


مدیرکل دفترسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: خبرنگاران، سرداران جهاد تبیین هستند که باید وظایفی که بر دوش شان است را به طور شفاف به مخاطبان القاء کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مدیرکل دفترسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در همایش خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز یزد؛ مصادف شدن روز خبرنگار با محرم حسینی را یادآور رسالتی بزرگ بر دوش خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید همچون حضرت زینب (س) که پیام آور قیام عاشورا بود، آنان هم با تمام وجود بتوانند در مسیر پیش رو گام‌های موثری را بردارند.

رستگاری افزود: صداوسیمای مرکز یزد در حادثه‌های اخیر خوش درخشید و اگر تلاش‌ها و اطلاع رسانی دقیق و به موقع خبرنگاران و کارکنان این مرکز نبود قطعا، گروه‌های جهادی و کمک‌های مردمی به مناطق سرازیر نمی‌شد.

وی، نقش خبرنگاران را کلیدی وبسیارمهم در جامعه عنوان کرد وگفت: خبرنگاران، سرداران جهاد تبیین هستند که باید وظایفی که بر دوش شان است را به طور شفاف به مخاطبان القاء کنند.

مدیرکل دفترسیاسی و انتخابات استانداری یزد در پایان از خبرنگاران خواست تا با تمام ظرفیت بعنوان بازوی کمکی در کنار دولت باشند و با انتشار اخبار درست و بیان عملکرد‌های آنان ارتباط دولت و رسانه را حفظ کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات