معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

خروج نیروهای ماهر از استان یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین / به دنبال فراهم سازی زمینه ها برای بازگشت نیروهای متخصص هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد خروج نیروهای ماهر از استان را دغدغه مسئولین استان دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان و رشد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، زمینه های بازگشت نیروهای متخصص فراهم شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان، بر ضرورت مهارت افزایی جوانان جویای کار و نگهداشت نیروهای توانمند در داخل استان و کشور تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد خروج نیروهای ماهر از استان را دغدغه مسئولان استان دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان و رشد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، زمینه های بازگشت نیروهای متخصص فراهم شود.

گفتنی است در این دیدار که در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد، اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای استان ضمن معرفی اجمالی سازمان و اهداف برنامه های شاخص آن، دیدگاه های خود را درباره نقش فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را بیان کردند و پیشنهادهای خود را درباره تامین مالی و تقویت سرمایه گذاری در این حوزه را ارائه کردند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات