استانداریزد در نشست ویدیو کنفرانسی با وزیر کشور مطرح کرد:

خواستار اصلاح حوزه های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی هستیم

استاندار یزد در نشست ویدیو کنفرانسی با وزیر کشور با اشاره به تعداد پایین نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، خواستار اصلاح حوزه های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان استان یزد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» درنشست ویدیو کنفرانسی وزیر کشور با استانداران که به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در انتخابات و ارائه رتبه بندی استان ها در شاخص های انتخابات، برگزار شد، با اشاره به توجه به تجربه موفق برگزاری انتخابات الکترونیک در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد زیرساخت های مربوط در استان ها، عنوان کرد: امیدواریم با انجام پیگیری های لازم انتخابات ریاست جمهوری سال آتی به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.
وی با اشاره به تعداد پایین نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خواستار اصلاح حوزه های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی هستیم.
دکتر طالبی افرود: از دولت میخواهیم لایحه افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در سال اول آغاز به کار مجلس جدید، به این قوه  ارسال کند.
استاندار یزد در انتها با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مربوط به حوزه انتخابات با تصویب لایحه جامع انتخابات مرتفع می شود، تاکید کرد: اهتمام وزارت کشور و پیگیری دولت برای تصویب نهایی این قانون می‌تواند یادگار خوبی از دولت دوازدهم در عرصه برگزاری انتخابات به جای بگذارد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات