مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد:

داوطلبان مجلس دیدگاه‌های خود را در مورد مسائل فرهنگي و اجتماعي مطرح كنند

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گفت: شايسته است داوطلبان دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي دیدگاه‌های خود را در رابطه با مسائل فرهنگي و اجتماعي استان به‌ویژه مناطق ويژه اجتماعي مطرح كنند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز شنبه 24 بهمن‌ماه نهمين جلسه كميته ساماندهي اجتماعي، فرهنگي و امنيتي مناطق ويژه استان در سال جاري با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و نمايندگان دستگاه‌های عضو اين كميته در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
 «مجيد جواديان زاده» در اين جلسه با برشمردن چالش‌هایی كه در مناطق ويژه اجتماعي استان وجود دارد اظهار داشت: مناطق حاشیه‌نشین، بافت‌های فرسوده و مناطق بی‌دفاع شهري مناطق ويژه اجتماعي استان را شامل می‌شوند كه مركز استان و شهرستان‌های ديگر نيز درگير آسیب‌های اجتماعي و فرهنگي موجود در اين مناطق هستند.
وي ادامه داد: براي رفع آسیب‌ها و چالش‌های موجود در مناطق ويژه اجتماعي استان به تعامل، هم‌افزایی و همكاري دستگاه‌های دولتي، سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های غيردولتي، نخبگان و اهالي رسانه استان نياز است.
جواديان زاده با قدرداني از خبرنگاران و اهالي رسانه‌های مكتوب و مجازي استان مبني بر پوشش اخبار و نيازهاي مرتبط با مناطق ويژه اجتماعي استان تصريح كرد: رسانه‌های استان به نحو مطلوب مشكلات و چالش‌های اين مناطق را در افكار عمومي طرح موضوع کرده‌اند و تغيير محسوسي را در رويكرد رسانه‌ای به مناطق ويژه اجتماعي استان نسبت به سال‌های گذشته شاهد هستيم.
 مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با توجه به در پيش بودن دو انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: شايسته است داوطلبان مجلس نوع نگاه خود و برنامه‌هایشان را براي رفع آسیب‌های اجتماعي و فرهنگي مناطق ويژه اجتماعي استان مشخص و با مردم در اين رابطه صحبت كنند.
گفتني است در ادامه اين جلسه با حضور معتمدان محلي مشكلات و چالش‌های مناطق ويژه اجتماعي استان بررسي شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات