در پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عنوان شد؛

درس بزرگ فتح خرمشهر؛ توکل به قدرت لایزال الهی، اراده استوار بر مقاومت و تبعیت از امام جامعه است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است‌؛

سوم خرداد، سالروز غرور آفرین حماسه فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، یادآور حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها، دلاوری‌های مردان خالص و پاک و نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از کیان این مرز و بوم است.
به راستی که به فرموده امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد چرا که رمز پیروزی ناباورانه رزمندگان و فتح خرمشهر توکل و توسل به قدرت لایزال الهی، مقاومت و تبعیت از امام امت بود که محاسبات دشمن بعثی و هم پیمانانش را بهم ریخت.
روزی که مردان و زنانی از جنس شجاعت، شهامت  در راه دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی، با صلابت و استوار ایستادند. آزادی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.
البته به فرموده ناخدای کشتی انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز امروز هم خرمشهرها در پیش روی ماست که باید با سرلوحه قرار دادن درس عملیات بیت المقدس یعنی توکل به خدا، اطاعت از امام انقلاب و مقاومت و صبر فتح الفتوحات را رقم بزنیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، سالروز آزاد سازی خرمشهر را به مردم همیشه در صحنه و شریف استان به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا  تبریک عرض می نمایم.
توفیقات روزافزون ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی  در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

علی اکبر عزیزی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات