استاندار يزد خواستار شد:

در برنامه ريزي ها آسايش و رفاه مردم مد نظر قرار گيرد

استاندار يزد عصر پنج شنبه 27 خرداد ماه در ديدار با شهردار و اعضاي شوراي شهر ابركوه گفت: ضروري است برنامه ريزي ها همراه با آينده نگري باشد و در آنها آسايش و رفاه مردم مدنظر قرار گيرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار يزد با اعضاي شوراي شهر و شهردار ابركوه در دفتر خود ديدار و گفتگو كرد.
 «سيدمحمد ميرمحمدي» در اين ديدار ضمن اشاره به اينكه دولت تدبير و اميد در رفع مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم عزم جدي دارد اظهار داشت: يك ريال از پول بيت المال نبايد هدر رود و به اصطلاح اگر يك ريال خرج كرديم و هزينه شد بايد براي مردم پنج ريال منفعت داشته باشد.
وي ادامه داد: پول دولت همان پول مردم است و در هزينه كرد اين پول بايد دقت و وسواس زيادي داشته باشيم تا دوباره شاهد مشكلاتي كه در گذشته پيش آمده و به دولت يازدهم به ارث رسيده نباشيم.
ميرمحمدي تصريح كرد: متأسفانه در گذشته پروژه ها و طرحهايي در استان به تصويب رسيد و براي آنها هزينه شد كه برخي از آنها از نظر كارشناسي و كار علمي هيچ گونه توجيهي نداشت و اكنون اين پروژه ها با گذشت چندين سال هنوز به بهره برداري نرسيده است.
 استاندار يزد خاطرنشان كرد: البته ما در دولت تدبير و اميد وظيفه داريم تا آن تعداد از پروژه ها و طرحهايي كه توجيه دارند را كمك كنيم تا به بهره برداري برسند و پروژه هاي ديگر نيز با تغيير كاربري تعيين تكليف شوند.
ميرمحمدي افزود: در برنامه ريزي و تصميم گيري براي كشور و مردم نبايد نگاه ما به زمان حال باشد بلكه بايد با آينده نگري 20 سال و حتي 50 سال آينده را ببينيم.
گفتني است  در ابتداي اين جلسه شهردار و اعضاي شوراي شهر ابركوه ضمن تقدير از نگاه ويژه استاندار يزد و مسئولان ارشد استان به مناطق محروم از جمله شهرستان ابركوه رفع مشكلات شهرستان ابركوه از جمله ساماندهي باند دوم جاده كمربندي ابركوه را خواستار شدند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات