استاندار یزد خواستار شد:

دستگاه‌های استان برای جذب اعتبارات سفر رئیس جمهوری سریع‌تر اقدام کنند

استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه مشکلی در زمینۀ جذب اعتبارات سفر رئیس جمهوری به یزد نداریم و اعتبارات 100 درصد تخصیص یافته است از دستگاه های استان خواست برای جذب اعتبارات سفر سریع تر اقدام کنند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، عصر دوشنبه بیستم دی ماه شانزدهمین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و اعضای این ستاد در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست ضمن تسلیت سالروز وفات حضورت معصومه(س)، رحلت حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ضایعه‌ای بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش بی‌بدیلی در مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی، پیروزی انقلاب و هدایت مبارزان انقلابی در کنار حضرت امام خمینی(ره) داشت و همواره الگویی از سعۀ صدر و مقاومت برای ملت ایران و یار با وفای امام راحل و مقام معظم رهبری بود.
«سیدمحمد میرمحمدی» ادامه داد: نباید رحلت حضرت آیت‌الله هاشمی خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند بلکه باید با همدلی و انسجام بیشتر به وظایف خود عمل کنیم.
وی افزود: همّت و تلاش اعضای ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان نشان از جدّیت و تلاش دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم دارد و ضروری است پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با برش استانی در اولویت برنامه‌ها باشد.
رئیس ستاد راهبری و اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان به طور کامل تخصیص یافته است و مشکلی برای جذب این اعتبارات نداریم از دستگاه‌های استان خواست تا با برنامه‌ریزی بهتر و سرعت بیشتر پروژه‌ها را برای بهره‌برداری و خدمت به مردم آماده کنند.
میرمحمدی با اشاره به ارائۀ کمک‌های فنی اعتباری به استان‌ها، خاطرنشان کرد: د سال جاری از این حمایت‌ها بی‌نصیب بودیم اما برای سال آینده به واسطۀ رفع ممنوعیت‌های قانونی، از این کمک‌ها بهره‌مند هستیم.
استاندار یزد در پایان سخنان خود گفت: یکی از مسائلی که باید در فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم مورد توجه جدّی قرار گیرد استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان و ارائۀ گزارش‌های صحیح و آمار شفاف به مردم است و در برنامه‌ریزی برای برنامه‌های هفته اقتصاد مقاومتی نیز باید از نظر همۀ صاحب‌نظران استفاده کرد.
گفتنی است در این نشست برخی کارگروه‌های تشکیل شده ذیل ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و گزارشی از عملکرد اجرای پروژه‌های تعریف شده و متناسب با سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی، توزیع برق استان، برق منطقه‌ای استان، شرکت گاز و شرکت شهرک‌های صنعتی و صدا و سیمای مرکز یزد ارائه شد.
بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان دستگاه‌های مربوطه، پروژه‌های تعریف شده در دو گروه ملی و استانی در دستور کار قرار گرفته است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات