استاندار یزد:

دستگاه‌های استان در هزینه های جاری خود حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند

استاندار یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تأکید بر اینکه لازم است تا جذب اعتبارات ملی از سوی دستگاه‌های استان در دستورکار قرار گیرد گفت: ادارات استان در رابطه با هزینه های جاری، حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر یک‌شنبه ۱۶ تیر ماه ۹۸، نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست "محمدعلی طالبی" و با حضور معاونان استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و اعضای این شورا در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست جذب اعتبارات ملی را مطالبه اصلی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از همه دستگاه‌ها دانست و خواست تا ‌ادارات استان در این حوزه فعال تر از گذشته عمل کنند.
"محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: ‌لازم است دستگاه‌های استان در هزینه های جاری خود حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند که در این رابطه ابلاغی را به مدیران کل ادارات و نهادهای استان خواهیم داشت و دستگاه های استان به طور دقیق در این زمینه مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی درخصوص توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای بین شهرستان‌های استان، افزود: در این رابطه تاکید من این است که همه ما باید تمرکزمان را بر روی اتمام پروژه های نیمه تمام استان بگذاریم، این موضوع را با جدیت دنبال کنیم و تا اتمام پروژه‌های قبلی نباید هیچ پروژه جدیدی آغاز شود مگر اینکه بسیار ضروری باشد و در شورای برنامه ریزی استان پس از مطرح شدن از همه اعضا رای ‌موافق بگیرد.
"طالبی" در پایان سخنان خود بر جدی بودن عزم مدیریت ارشد استان در رابطه با وصول سهم یک درصد فروش معادن و صنایع معدنی موضوع ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه تأکید و تصریح کرد: از این اعتبارات که بخشی از آن به استان بازمی گردد می توانیم قسمتی از هزینه های جاری برخی دستگاه ها که در رابطه با اعتبارات هزینه ای خود مشکل دارند ازجمله سازمان حفظ محیط زیست ‌را پرداخت نماییم.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات