مدیرکل انتخابات وزارت کشور در یزد:

دشمن به دنبال ممانعت از تحقق مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات است

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اشاره به اینکه مشارکت بالا در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: دشمن با تمام توان به دنبال ممانعت از تحقق این مشارکت است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛
همایش آموزشی توجیهی فرمانداران، معاونین سیاسی، بخشداران و دبیران ستاد انتخابات استان صبح امروز در سالن همایش های باقرالعلوم یزد برگزار شد.
دکتر محسن اسلامی در این همایش با بیان اینکه  باید هرچه بهتر و بیشتر خود را برای عرصه انتخابات پیش رو به عنوان رویداد مهم سیاسی آماده کنیم تا بتوانیم انتخاباتی شکوهمند و سالم داشته باشیم گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در ارتباط با بحث انتخابات باید به آن توجه داشته باشیم، لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه تمامی افرادی است که با فرایند انتخابات درگیر هستند.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور با اشاره به اینکه دولت در حال پاسخگویی تمامی مشکلاتی است که در طول سال‌های گذشته هم به وجود آمده گفت: یکی از افتخارات دولت سیزدهم این است که کارهای زمین مانده گذشته را نیز جلو برده و بار آن را به دوش می کشد.

اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین مولفه‌ها در بحث انتخابات موضوع مشارکت بالای مردم است گفت: باید تمام تلاشمان را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به کار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت بالا در انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام است گفت: دشمن این موضوع را به خوبی می داند و تمام تلاشش را به کار می بندد که مانع حضور مردم در انتخابات شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات