دعوت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مردم دارالعباده برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مردم دارالعباده برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با پیامی از مردم دارالعباده برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است‌‌؛

بسمه تعالی

رمضان آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان، روز تاریخی قدس و میراث جاودانه‌ی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.
در این روز بزرگ ملت‌های آزاده و مسلمان سراسر جهان به همراه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم یاد و خاطره‌ی مظلومیت ملت مسلمان فلسطین و جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر قدس را فریاد می‌زنند.
البته فلسطین و جبهه مقاومت امروز با دستیابی به سلاح های پیشرفته و با تکیه بر ایمان راسخ الهی بر تمامی سرزمین های اشغالی احاطه داشته و هرگونه ددمنشی و خباثت از سوی صهیونیست های غاضب را قاطعانه پاسخ داده  و تمام قد از آرمان های قدس شریف دفاع خواهد کرد.

اینجانب ضمن اعلام انزجار از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی یقین دارم با ادامه‌ی مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌گردد و بر همین اساس از مردم ولایتمدار و مومن استان دعوت می نمایم با پیروی از فرمان الهی حضرت امام خمینی (رضوان اله تعالی علیه) و با حضور باشکوه خود در راهپیمایی فردا که با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد ضرورت نابودی صهیونیسم جهانی و پیروزی فلسطین مظلوم را به جهانیان گوشزد نمایند.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات