در پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد‌ عنوان شد؛

دوام سازمان ها در گرو عملکرد روابط عمومی هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد‌ با صدور پیامی 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی رابه فعالان این عرصه تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: امروزه دوام سازمان ها در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی بـه عملکرد روابط عمومی‌های ان‌ها وابسته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه دنيای ارتباطات و استفاده مطلوب از منابع و ابزارهای مختلف اطلاع رسانی مي تواند در بالابردن شاخص های توسعه و پيشبرد اهداف موثر باشد.

يقيناً توجه ويژه به نقش و جايگاه واقعی روابط عمومی ها در همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادها مويد ارتباط دو سويه و صميمی ميان مجموعه و افكار عمومی خواهد بود و روابط عمومی به عنوان يك پُل ارتباطی، در جلب مشاركت عمومی و پاسخگويی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنين بالابردن سطح باور و تزريق نشاط و اميد در جامعه تأثير گذار خواهد بود.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی کـه اطلاع‌ رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده بـه گونه ای کـه موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی بـه عملکرد روابط عمومی‌های ان‌ها وابسته بوده و روابط عمومی در حقیقت خانه مردم و تریبون سازمان اسـت.
قرآن كريم تنها در جزء هاي 20 الي 25 بيش از 567 بار بر انتقال آگاهي اشاره و تأكيد شده است و این نشان از اهمیت ارتباطات و روابط عمومی دارد

اینجانب این روز را بـه تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات