معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

دولتی که از حقوق بشر دم میزند ذره ای به حقوق انسان ها معتقد نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر فرزانه انقلاب ابزار داشت:  رهبر عظیم الشان انقلاب این هفته را بدین نام نامگذاری کردند تا بدانیم دولتی که از حقوق بشر دم میزند ذره ای به حقوق انسان ها معتقد نبوده و نمونه بارز این ادعا پرورده  داعش بود که طفل شیرخواره را زنده زنده کباب کرده و به خورد مادرش می داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در نشست تخصصی پناهندگی و تروریسم که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد فاجعه هفتم تیر در دانشگاه یزد برگزار شد با عرض تسلیت شهادت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید بهشتی و شهیدان پاکنژاد گفت: یکی از سوالات مهمی که امروز باید به عنوان گفتمان در جامعه به ویژه نخبگان و دانشجویان مطرح شود این است که منشا و پشتیبان گروهک منافقین و گروهک های تروریستی نظیر داعش در جهان کیست؟ و چه کسی بساط داعش یکی از خونخوارترین گروه های تروریستی در منطقه را جمع کرد؟

وی افزود: به گواه تاریخ همواره حامی و پشتیبان اقدامات تروریستی, کودتاها و جنگ افروزی ها در جهان دولت مستکبر و جنایتکار آمریکا بوده به طوری که بیش از یکصد کودتا را رهبری و مدیریت نموده البته در قبال ایران عزیز نیز چه قبل و چه بعد انقلاب کم خباثت نکرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛ ترور بیش از ۱۷هزار هموطن مظلوم و بیگناه توسط منافقان کوردل را تنها بخشی از ددمنشی های آمریکایی ها علیه ملت بزرگ ایران برشمرد و ابراز داشت: ترور شهدای هفتم تیر، شهدای دولت، شهدای محراب، سرنگونی هواپیمایی کشورمان با ۲۹۰ سرنشین، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه انگیز های مختلف در طول این ۴دهه، حادثه طبس،ترور شهدای هسته ای و... گوشه ای از اقدامات آمریکایی های علیه ملت بزرگ ایران است و به همین دلایل و سابقه جنایات و دشمنی‌ها، ملت ایران هرگز پای میز مذاکره با شیطان بزرگ نخواهد نشست و همواره در مقابل او خواهد ایستاد.

مهندس عزیزی با اشاره به ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال ۶۰ ابراز داشت: این خواست خدا بود که ذخیره الهی را برای ملت ایران حفظ کند تا کشتی انقلاب به دست ایشان هدایت گردد.

وی با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر فرزانه انقلاب ابزار داشت:  رهبر عظیم الشان انقلاب این هفته را بدین نام نامگذاری کردند تا بدانیم دولتی که از حقوق بشر دم میزند ذره ای به حقوق انسان ها معتقد نبوده و نمونه بارز این ادعا پرورده  داعش بود که طفل شیرخواره را زنده زنده کباب کرده و به خورد مادرش می داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان با اشاره به اینکه سابقه جنایت های آمریکا علیه بشریت با یک جستجوی ساده در فضای مجازی مشخص می شود بر آشنا کردن نسل جوان با چهره واقعی آمریکای جنایتکار تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات