معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار:

دولت تدبير و اميد مسير حركت توسعه دولت الكترونيك را براي استان ها روشن نموده است

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد گفت: راه اندازي منطقه ويژه علم و فن آوري يك رويداد بزرگ در استان است كه با توجه به وجود نقشه راه مرتبط ديگر دغدغه اي در اين زمينه وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "عباسعلي رضايي" دوشنبه 31 شهريور ماه در جلسه كميسيون تحول اداري استانداري ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهداي هشت سال جنگ تحميلي، اظهار داشت: بحث هاي خوبي در جلسه امروز صورت گرفت كه ناشي از احساس مسئوليت و دغدغه افراد در حوزه كاري خود است.
وي در ادامه در خصوص دستور كار دوم جلسه نيز گفت: براي كاهش هزينه هاي استانداري در حال حاضر بايد شيوه هاي مرسوم فعلي به كارگيري شود.
رضايي در راستاي كاهش مصرف انرژي در استانداري نيز اظهار داشت: بايد شيوه هاي مورد نظر كاهش مصرف به مديران كل ارائه شود كه مطمئنا مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
معاون استاندار در بخش ديگري از سخنان خود بيان كرد: دولت تدبير و اميد با كمك افراد كارشناس و وضعيت فعلي كشور و با توجه به قانون و سياست هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب اسلامي و نيز سياست هاي نقشه راه توسعه دولت الكترونيك، مسير حركت را براي استان ها روشن نموده است.
وي يادآور شد: هرچه كارگروه توسعه الكترونيك در استان فعال تر شود مشكلات پيش رو رفع خواهد شد.
رضايي افزود: راه اندازي منطقه ويژه علم و فن آوري يك رويداد بزرگ در استان است كه با توجه به وجود نقشه راه مرتبط ديگر دغدغه اي در اين زمينه وجود ندارد.
وي با تاكيد بر استفاده نيروي انساني هر دستگاه از دستور مدير خود به صورت سيستمي به جاي دستي، گفت: مديريت ارشد استان هيچ دستوري را مستقيم به ادارات ارجاع نمي دهند بلكه نامه در اختيار معاونين قرار مي گيرد و پس از بررسي لازم به بدنه كارشناسي يا دستگاه اجرايي مربوطه ارجاع مي گردد كه اين روندي تشكيلاتي است و پيامدهاي خوبي را به دنبال دارد.
رضايي خواستار فعال بودن حوزه تمامي مديران استانداري در سايت استانداري يزد شد.
در اين جلسه گزارشي از تشريح نقشه راه توسعه دولت الكترونيكي (برش استاني دستگاهي) و همچنين گزارشي از وضعيت هزينه هاي جاري و مصرف حاملهاي انرژي و كاغذ در استانداري و واحدهاي تابعه ارائه شد و اعضا به بحث و تبادل نظر پيرامون آن پرداختند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات