معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار يزد :

دولت تدبیر و امید در فضای رسانه ای مظلوم واقع شده است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با تأكيد بر نقش مهم رسانه ها گفت : مطبوعات و خبرگزاريهاي كشور بايد علاوه بر اطلاع رساني و آگاه سازي تأثيرگذار و جريان ساز باشند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد در ديدار معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با معاون توسعه مديريت و پشتيباني خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران(ايرنا) كه ظهر سه شنبه 7 بهمن ماه در استانداری برگزار شد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد اظهار داشت : احساس من اين است كه در فضاي رسانه اي كشور، دولت تدبير و اميد مظلوم واقع شده و خدمات دولت آنگونه كه در حوزه هاي مختلف صورت گرفته است به مردم منعكس نمي شود.
"طالبي" ادامه داد : بايد در كنار انتقادها، دستاوردهاي خوب دولت در حوزه هاي گوناگون نيز به مردم گفته شود و اين دفاع از رأي و خواست و اراده مردم است.
در اين جلسه معاون توسعه مديريت و پشتيباني خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران (ايرنا) به فعاليتهاي اين خبرگزاري در 57 مركز و دفتر خبرگزاري ايرنا در سراسر كشور اشاره و عنوان كرد: خبرگزاري ايرنا به عنوان خبرگزاري نظام جمهوري اسلامي ايران سعي كرده است به صورت حرفه اي و بي طرفانه به نقاط قوت و ضعف دولت اشاره كند كه در گذشته اينگونه نبود.
"حسين رمضاني" افزود: با سفرهاي استاني كه داشته ايم سعي كرده ايم با مشكلات استانها از نزديك آشنا شويم و در بحث تجهيزات و امكانات سخت افزاري و نيروي انساني متخصص با محدوديت هايي روبرو هستيم كه درصدد رفع اين دغدغه ها هستيم.
در ابتداي اين ديدار "سيدجواد جعفري زوج" مديركل اخبار استانهاي خبرگزاري ايرنا و "اسماعيل جهانبخش" رئيس خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران مركز يزد در سخناني كوتاه به بيان ديدگاههاي خود در حوزه خبر پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات