استاندار یزد:

دولت توجه ویژه ای به خدمت رسانی در رو‌ستاها داشته است

‌استاندار یزد در مراسم آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان مهریز گفت: ‌دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستاها داشته و در رابطه با زیرساخت های روستاها و خدمت رسانی به روستاییان اقدامات شایسته ای انجام داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز شنبه نهم تیرماه فاز اول عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای میانکوه و شیرکوه شهرستان مهریز با حضور استاندار یزد، ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ‌مدیرکل حوزه استاندار، ‌مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، ‌امام جمعه و فرماندار شهرستان مهریز و جمعی از مدیران استانی و شهرستان با اعتباری بالغ بر ٢٠٠ ‌میلیارد ریال آغاز شد.
استاندار یزد در این مراسم ضمن تقدیر از فرمانداری شهرستان مهریز و شرکت گاز استان برای اجرای پروژه گازرسانی به ٢٧ روستای میانکوه و شیرکوه شهرستان، ‌بیان کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به روستاها داشته و دارد و در رابطه با زیرساخت های روستاها و خدمت رسانی به روستاییان فعالیت های شایسته ای داشته که همه این موفقیت ها و توفیقات به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
"‌محمود زمانی قمی" ‌با حساس خواندن شرایط کشور در این مقطع زمانی، ‌ادامه ‌داد: ‌امروز تمام بدخواهان ایران و انقلاب اسلامی با همه توان خود با حاکمان کم خرد و بی انصاف ‌آمریکا همراه و هم پیمان شده اند تا جمهوری اسلامی ایران را به ویژه در حوزه اقتصادی به چالش بکشند.
وی افزود: تک تک ما نیز وظیفه داریم کمر همت ببندیم، کمربند خدمت به مردم را محکم تر کنیم و در عمل پاسخ دندان شکنی به این زیاده خواهان بدهیم تا برای همیشه تاریخ پشیمان شوند.
‌زمانی قمی خاطرنشان کرد: ‌به عنوان کسی که جوانی خود را برای پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی گذاشته ام و با افتخار این دوران از زندگی ام را نیز برای بقا و دفاع از انقلاب تلاش کرده و می کنم، ‌لحظه ای از دفاع از کیان انقلاب اسلامی کوتاه نخواهم آمد و از همه شما عزیزان هم می خواهم تا به وظایف خود در مسیر خدمت به مردم متعهدانه و درست عمل کنید تا از تهدیدها و حوادث با کم ترین خطر عبور کنیم.
استاندار یزد در پایان سخنان خود با تاکید بر کاهش برخی هزینه های غیرضروری در ادارات و دستگاه های اجرایی استان، ‌گفت: ‌دولت و نهادهای وابسته به آن باید در اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ صرفه جویی و قناعت پیشتاز باشند و این فرهنگ را در جامعه ترویج دهند.


پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی، اولویت اصلی فرمانداری مهریز


فرماندار شهرستان مهریز نیز در این مراسم اولویت اصلی در برنامه های فرمانداری این شهرستان را حوزه اقتصاد، ‌پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به وضعیت معیشت مردم عنوان کرد.
"‌سیدمحمد رستگاری" ‌افزود: ‌در شهرستان مهریز در سال ٩٢ تنها مهریز و چند روستا و شهر نزدیک دارای گاز بودند اما در دولت تدبیر و امید ضمن توجه به زیرساخت ها، دورترین و دورافتاده ترین ‌روستاهای شهرستان مهریز نیز دارای نعمت گاز شده اند و با اجرایی شدن این پروژه ٢٧ روستای دیگر مناطق میانکوه و شیرکوه نیز از گاز برخوردار خواهند شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات