معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست شورای اطلاع رسانی استان:

دولت جدید در حال اجرای طرح و حل مشکلات اقتصادی جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: : دولت جدید در حال اجرای طرح و حل مشکلات اقتصادی جامعه است، لذا تیم رسانه ای استان و شورای اطلاع رسانی بایستی به صورت فعال در مقابل عملیات روانی دشمنان ایستادگی کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد‌؛ نشست شورای اطلاع رسانی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار، مدیرکل ارشاد اسلامی و مسئولان مربوطه در تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد.

مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نشست با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه ها گفت: در اجرای این طرح اطلاع رسانی امری اساسی است.

وی افزود: نخستین اردوی جهادی رسانه های استان با عنوان شهید احمد اخلاص در حال اعزام به شهرستان خاتم بودند که این حضور به عنوان گام موثری در جهت جهاد در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد: شورای اطلاع رسانی در بحث جهاد بایستی فعال شود و مجموعه شورای اطلاع رسانی به صورت تمام قد در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و محتوای ضد اجرای طرح را پاسخ دهند.

مهندس عزیزی گفت: دولت جدید در حال اجرای طرح و حل مشکلات اقتصادی جامعه است، لذا تیم رسانه ای استان و شورای اطلاع رسانی بایستی به صورت فعال در مقابل عملیات روانی دشمنان ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: دشمن می داند که اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون دفاع مقدس در مقابلشان پیروز شود شاهد تقویت و سربلندی نظام خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ابراز داشت: نظام می خواهد مشکل اقتصادی را حل کند و دشمن نیز رسما اعلام کرده که اگر مشکل اقتصادی ما حل شود دیگر نمی تواند ما را با مشکل روبرو کند. لذا فعالیت جبهه اطلاع رسانی بسیار مهم است تا از طرح عادلانه کردن یارانه‌ها و نظام حمایت کند و مقتدرانه در مقابل دشمنان بیایستد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما اگرچه معتقدیم که طرح هنوز کامل اجرا نشده، اما باید با اطلاع رسانی در راستای تبیین این طرح گام برداشته شود.

مهندس عزیزی اضافه کرد: حذف ارز ترجیحی در این طرح مطرح نیست، بلکه بحث ساماندهی، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها است و یارانه ای حذف نمی شود و الان انتهای زنجیر به مردم داده می شود تا از اسراف ها جلوگیری شود و با رقابت از گرانی های مفرط جلوگیری شود.

وی با تاکید بر این نکته که مبارزه حوزه اقتصادی در فضای مجازی است ابراز داشت: باید همه توان خود را به کار ببریم تا در مقابل دشمنان پیروز شویم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات