با همكاري دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد؛

دومين دوره ي آموزش تاب آوري ويژه زنان بند نسوان در زندان مركزي يزد برگزار شد

با همكاري دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و اداره كل بهزيستي استان يزد دومين دوره ي آموزش تاب آوري ويژه زنان بند نسوان در زندان مركزي يزد با حضور بيش از 30 مدد جو برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،دومین دوره ی آموزشی تاب آوری با همكاري دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل بهزیستی استان ویژه زنان بند نسوان در زندان مرکزی یزد در راستاي كنترل و كاهش آسيب هاي اجتماعي و با حضور بيش از 30 مدد جو برگزار شد. 
مدرس این کارگاه آموزشي بيان كرد:با زمينه سازي و تقويت مولفه هايي از جمله خود شناسی، قدرت حل مساله ، اقدام قاطعانه، هدف گذاری و برنامه ریزی واقع بینانه برای آینده، پذیرش موقعیت هایی که نمی توان تغییر داد و تمرکز بر روی موقعیت هایی که می توان تغییر داد رسيدن به تاب آوري در مسير زندگي امكان پذير مي شود.
وي افزود: افراد با شناخت تفاوت هاي خود واقعی و خود ایده آل می توانند در شرایط سخت ، راهکارهاي منطقی و درست را تشخیص و در نتیجه  عكس العمل مطلوب و درست را پیدا کنند.
گفتني است در اين كارگاه آموزشي شيوه هاي در امان ماندن از خطرات و آسیب های اجتماعي، دور شدن از  راه حل های گمراه کننده و جلوگيري از وقوع آسيب هاي بعدي ناشي از يك اتفاق تشريح و از ابعاد مختلف براي مددجويان تبيين شد.

*خبرنگار:فاطمه شريفي

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات