ديدار معاون رئيس جمهوری و استاندار يزد با نماينده ولي فقيه در استان

معاون رئيس جمهوری و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و استاندار يزد با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ديدار و گفتگو كردند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز پنج شنبه 10 دي ماه معاون رئيس جمهوری و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و هيأت همراه، استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديركل حوزه استاندار، مشاور استاندار در امور روحانيون و مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان با حضور در دفتر نماينده ولي فقيه در استان با امام جمعه يزد ديدار و گفتگو كردند.
«مسعود سلطاني فر» در اين ديدار صميمي ضمن تسليت درگذشت برادر امام جمعه يزد گزارشي از سفر يك روزه خود به استان يزد و روند اجرايي پرونده ثبت جهاني بافت تاريخي يزد در سازمان يونسكو ارائه داد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد نيز در اين ديدار با اشاره به اقدامات خوبي كه در حوزه گردشگري انجام شده است اظهار داشت: بايد زمينه آشنايي گردشگران خارجي با فرهنگ اسلامي ايراني فراهم شود تا بتوانيم آرمان ها و ارزشهاي انقلاب اسلامي را به آنها معرفي نماييم.
«آيت الله محمدرضا ناصري» ادامه داد: يكي ديگر از مواردي كه بايد در حوزه گردشگري به آن توجه شود بحث گردشگري روستاهاست كه مي توان در اين زمينه با كمترين امكانات، بيشترين درآمدزايي را داشت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات