دیدار مشاور اطلاع رسانی استاندار با مدیرکل دفتر فنی استانداری

مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد با مديركل دفتر فني، امور عمراني ، حمل و نقل و ترافيك استانداري دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، مديركل دفتر فني، امور عمراني ، حمل و نقل و ترافيك استانداري در این دیدار با اشاره به آمار نزولی تصادفات در سال های گذشته، عنوان کرد : متاسفانه در سال گذشته در استان 242 نفر و از این تعداد 100 نفر در شهر یزد بر اثر تصادفات کشته شدند که 49 نفر عابر پیاده و 49 نفر موتور سیکلت سوار بودند .
"سیدرضا خادمی " همچنین بر نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و حمل  و نقل شهری با تجهیزات مدرن تاکید کرد.
مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد  نیز در این دیدار گفت : اطلاع رسانی به مردم در خصوص ضرورت طرح ها و برنامه های اجرایی در شهر ، منجر به مشارکت بیشتر آنها در طرح ها می شود.
" عباس ملازینلی " با اشاره به نقش مردم و مشارکت آنها در پیشبرد برنامه ها در استان ، بر ارتباط بیشتر مسئولان و مدیران استان با مردم تاکید کرد .
وی تعامل و گفتگو را راهکار برون رفت از اختلاف عقیده و رسیدن به نتیجه مطلوب دانست و استفاده از ابزار هنر را در فرهنگ سازی ، همراهی و همدلی مردم با برنامه ریزی های استانی موثر عنوان کرد .
گفتنی است در این نشست در خصوص برنامه ها و اهداف دفتر فنی ، امور عمراني ، حمل و نقل و ترافيك شهری ، ایجاد حمل و نقل ریلی شهری و بین شهری ، مبلمان شهری ، توجه به بافت تاریخی و افزایش توریست استان همچنین نقش رسانه ها در گسترش فرهنگ سازی ، بحث و تبادل نظر شد .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات