معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد تأكيد كرد:

راهي جز صنعتي شدن کشتارگاه‌های استان وجود ندارد/ رها کردن سرمایه‌های مردم بدون استفاده قابل‌قبول نیست

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با اشاره به مسائل و مشكلات كشتارگاه يزد گفت: راهي جز صنعتي شدن کشتارگاه‌های استان و تجهيز امكانات كشتارگاه صنعتي يزد با مشاركت بخش خصوصي وجود ندارد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح سه‌شنبه 22 دی‌ماه نشست مشترك استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديركل حوزه استاندار  با رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد در صحن علني اين شورا برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد در اين نشست با اشاره به مباحث مطرح‌شده اظهار داشت: در دو پروژه كشتارگاه صنعتي دام و ميدان ميوه و تره‌بار يزد سرمایه‌گذاری‌های خوبي انجام‌شده، اما ظاهراً عدم مديريت صحيح در اين دو مجموعه مشكلاتي را به وجود آورده كه بايد هرچه سریع‌تر رفع شود.
«سید محمدرضا سید حسینی» ادامه داد: كشتارگاه صنعتي دام 11 سال پیش‌ساخته شده و اكنون اعضاي شوراي شهر از مسئولان ارشد استان مطالبه می‌کنند كه چرا حمایت‌های لازم انجام‌نشده است درصورتی‌که استانداري يزد و معاونت هماهنگي امور عمراني نهايت حمايت خود را انجام داده و وظيفه خود می‌داند كه مسائل و مشكلات شهر را تا حل مشكل و رفع آن بررسي كند.
وي افزود: در مورد پروژه ميدان ميوه و تره‌بار يزد نيز علی‌رغم امكانات خوبي كه در اين مجموعه است خدمات خوبي به مردم ارائه نشده است و اين مسئله موجب شده تا مردم از ميدان ميوه و تره‌بار شاهديه موارد مصرفي خود را تهيه كنند.
سید حسینی تصريح كرد: اينكه سرمایه‌های مردم بدون استفاده رها شود و از آن بهره‌برداری لازم نشود اصلاً قابل‌قبول و دفاع نيست و بايد باکار كارشناسي و در راستاي خدمت به مردم اين مشكلات رفع گردد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار در پايان سخنان خود در پاسخ به اظهارنظر يكي از اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد مبني بر اينكه طرحي در مورد بافت تاريخي توسط شوراي عالي شهرسازي و بدون مشورت با شوراي اسلامي شهر به تصويب رسيده است اظهار داشت: اين طرح مربوط به دولت گذشته است و با عنوان "باغ‌های به‌هم‌پیوسته" در مساحتي بالغ‌بر 2 هزار هكتار  به تصويب رسیده است.این اتفاق در حالی صورت گرفته است که در بخشی از این مجموعه  اصلاً باغ به‌هم‌پیوسته‌ای وجود ندارد.
گفتني است در ابتداي اين نشست مشترك شهردار يزد، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد مسائل شهر ازجمله مشكلات كشتارگاه صنعتي و ميدان ميوه و تره‌بار يزد را مطرح و براي رفع اين مشكلات نقطه نظراتي را بيان كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات