معاون سازمان پدافند غیرعامل‌ کشور در یزد:

راهپیمایی اربعین حسینی بزرگ ترین ظرفیت برای مصون سازی کشور است

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و ستاد اربعین حسینی استان یزد، گفت: هدف پدافند غیرعامل مصون سازی کشور و بزرگ ترین ظرفیت برای تحقق این مهم، راهپیمایی اربعین حسینی است.

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شنبه شب ۱۷ آذرماه مراسم تجلیل از روسای کارگروه‌ها، دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی و موکب داران استان با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "سردار غلامعلی حیدری" معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، "امیر مرادی" مشاور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی، "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر ستاد اربعین حسینی استان، فرمانداران و مدیران و مسئولان استان در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم با بیان اینکه دشمن برای مقابله با حرکت بزرگ اربعین حسینی، داعش را به راه انداخت، بیان کرد: نهضت حضرت امام حسین (ع) جمهوری اسلامی ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است.
"سردار غلامعلی حید‌ری" با ‌اشاره به اینکه کنگره اربعین کار بزرگ و شایسته‌ای است، ‌ادامه داد: این کنگره هر ساله باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود و دشمنان اسلام و انقلاب حتی به آن اشاره ای هم نکردند.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یک رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل است، گفت: هدف پدافند غیرعامل مصون سازی کشو‌ر است و بزرگ ترین ظرفیت برای تحقق این مهم، راهپیمایی اربعین حسینی است که یک مانور بسیار خوب در این راستا محسوب می‌شود.
‌وی خاطرنشان کرد: مانور در جهت آمادگی نیروهاست و به دشمن اعلام می شود که اگر قصد و غرضی دارید ما با این آمادگی کامل در مقابل شما خواهیم ایستاد.
سردار حیدری با اشاره به اینکه حرکت حماسی اربعین حسینی تاب‌آوری ما را ارتقا می‌دهد، ‌افزود: دشمنان از این حرکت عظیم معنوی برداشت مادی دارند و نمی‌دانند که زائران حسینی با چه عشقی قدم در راه پیاده روی اربعین می‌گذارند.
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: موکب داران در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی آنچنان با عشق فعالیت می‌کنند که دشمن حتی تصوری هم از چنین همدلی و همراهی ندارد و نخواهد داشت.
سردار حیدری ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و ستاد اربعین حسینی استان، ‌گفت: زنده نگه داشتن یاد حضرت امام حسین (ع) موجب شده است که ایران اسلامی به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کند و حفظ شود.
گفتنی است در پایان این مراسم از فرمانداران، روسای کارگروه‌ها، دست‌اندرکاران و موکب داران ستاد اربعین حسینی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات