دبیر ستاد اربعین حسینی استان:

راهپیمایی اربعین میراث معنوی دوستداران اهل بیت(‌ع) است

دبیر ستاد اربعین حسینی استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ‌یزد گفت: راهپیمایی اربعین به عنوان بزرگ ترین اجتماع بشری و میراث معنوی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(‌ع) شناخته می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌نشست کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان با حضور‌ "‌محمدصادق طهماسبی" دبیر ستاد در استان برگزار شد.
‌طهماسبی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صورت گرفته ، خواستار هماهنگی  بیشتر هیئت های مذهبی و تشکل های مردمی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت اماکن مذهبی و اقامتی وقفی در ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات عالیات شد.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان ادامه داد: هدف از تشکیل ‌این جلسات؛ شناسایی نقاط قوت و ضعف سال های گذشته است تا بتوانیم  ضمن برطرف نمودن نقاط ضعف و تسهیل ارائه خدمات به زائرین گام موثری در برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی برداریم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع بشری و میراث معنوی دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(‌ع) شناخته ‌می شود.
جعفری خرمی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد ‌اربعین نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد در سال گذشته ارائه و در رابطه با تجمیع مواکب استانی به صورت متمرکز تاکید نمود.
گفتنی است با توجه به تجارب سال گذشته در اسکان و جابجایی زائرین استان یزد در مرز چذابه، پیشنهاد گردید محل مناسبی قبل از پایانه مرزی جهت برنامه ریزی اسکان، تغذیه و پارکینگ خودروهای شخصی و اتوبوس های جابه جایی زائرین با هماهنگی ستاد مشارکت های مردمی برای کاروان های اعزامی از استان درنظر گرفته شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات