رئیس هیات نظارت انتخابات یزد:

رای دهندگان به رنگ تعرفه های رای توجه کنند

رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان یزد گفت: با توجه به همزمان شدن برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و متفاوت بودن رنگ تعرفه های این دو انتخابات، رای دهندگان در هنگام انداختن رای خود به صندوق به رنگ تعرفه های رای توجه کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز جمعه 7 اسفند، «حجت الاسلام سید ناصر محمدی» در گفت و گویی اظهار داشت: تعرفه های رای انتخابات مجلس شورای اسلامی آبی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری قهوه ای رنگ است و اگر برگه های رای جابجا در صندوق ها ریخته شود در هنگام شمارش باطل محسوب می شود.
وی روند برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای را خوب توصیف کرد و افزود: ناظرین شورای نگهبان در کنار عوامل اجرایی، انتظامی و امنیتی در شعبه های اخذ رای حضور دارند و بر روند برگزاری انتخابات نظارت می کنند.
به گفته وی 455 نفر به عنوان نماینده کاندیداها بر فراینده انتخابات نظارت می کنند تصريح كرد: نمایندگان کاندیداها در صورت اعتراض می توانند آن را به عوامل برگزاری انتخابات و نمایندگان فرماندار و یا شورای نگهبان مستقر در شعبه های اخذ رای اطلاع دهند.
وی نظم، امنیت و آرامش انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را یاد آور شد و اظهار امیدواری نمود: این روند تا پایان کار انتخابات ادامه داشته باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات